Sende de @Picky 'deki IOD sorunu var. Onda da 6200 CL26 limitti.

@RapidLemming955 IOD için birkaç sorumlu var. Üretim, Ocypus, yaz sıcağı. Bu üçlü. Bazı üretimlerde IOD daha sıcak, ona engel olamazsın. Fabrikasyon böyle.

IOD sıcaklığı da işlemcinin boştaki derecesini belirler ve fabrikasyon dışında da VSOC'dan en çok etkilenir, VCORE neredeyse etkisizdir. Sebebi de çekirdekler 20-25 dereceyken IOD boşta 50-55 olur mesela. @RapidLemming955
Bu arada benim işlemci boşta sıcak çalışıyordu eğer hatırlarsanız. İlk açtığımda demiştim birkaç kere. Boşta 56 yükte 61 oluyordu.
 

Dosya Ekleri

  • 1782587186549756813620066025107.webp
    1782587186549756813620066025107.webp
    5,4 MB · Görüntüleme: 22
Her şey yolunda hocam bence stabilite sağlanmış gibi duruyor.

TRP ve TRCD 34 yapamadık, benim kit olsa 1.8'e stabil ederdim de başkasının olunca sorumluluk alınmaz. 1.75 sınır A-Die için, üzerini öneremem kimseye. Sorun olacağından değil ama yaz ayı. Mantık dışı olur.

M-Die ile bu değerler imkansız zaten, Boot bile etmez. Voltaj tolere edemiyor, seçmece kit lazım onlara. A-Die için seçmeceye gerek yok, voltaj basman gerekiyor sadece ve soğutman.
 
TRP ve TRCD 34 yapamadık, benim kit olsa 1.8'e stabil ederdim de başkasının olunca sorumluluk alınmaz. 1.75 sınır A-Die için, üzerini öneremem kimseye. Sorun olacağından değil ama yaz ayı. Mantık dışı olur.

M-Die ile bu değerler imkansız zaten, Boot bile etmez. Voltaj tolere edemiyor, seçmece kit lazım onlara. A-Die için seçmeceye gerek yok, voltaj basman gerekiyor sadece ve soğutman.
Sorumluluk alıyorum deseydi 1.8 basar mıydınız peki ,)
 
Sorumluluk alıyorum deseydi 1.8 basar mıydınız peki ,)

Deneme amaçlı olabilirdi ama uzun vade kullanım önermem. Bende uzun süredir böyle ama başkasına önermem. 1.75 sınır olur, kendi adıma 1.77-1.8V denerdim durumu çözmek adına. 1.75 üzeri kullanmayı gerektirecek bir senaryo yok yani burada. 1.75 VDD'ye 6400 CL26'ya kadar açılıyor. 6600 CL26 zaten bellek kontrolcü sorunu.