RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.718
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.155
Monitörde otomatik piksel yenileme açmıştım. Onu yapmış bir anda. OSD açıp Info kısmından baktım ben de. Daha önce yapmamıştı çünkü. Piksel yenileme sayısı 1 yazıyordu. @SalimBdk
Hocam o değil de bu uçak gibi bir şey ya. Kafam şişti vallahi. Bitse de yatsam diye bekliyorum. Yordu kaç saattir. @Ayhan Dönmez
Hocam o değil de bu uçak gibi bir şey ya. Kafam şişti vallahi. Bitse de yatsam diye bekliyorum. Yordu kaç saattir. @Ayhan Dönmez