Oyundan bol şey yok hocam PC'de. Denerim test bitince.

Önce geçsin bakalım 2.5 saat, 5.7 Boost ama oyunda göreceksin muhtemelen. Bakarsın, çökme vs. olursa anlaşılır zaten.

Oyundan bol şey yok hocam PC'de. Denerim test bitince.


Normalde oyunlarda 63 geçmiyordu. 60-63 arası takılırdı ama test arttırdı. Fan devirleri arttı zaten biraz. Aşırı değil ama yine de.

Performans ve gecikme odaklı ayarlar bunların hepsi, görsellik ya da dB olarak değil. Ben bundan yanayım, kulaklık takıyorsun zaten.
 
Önce geçsin bakalım 2.5 saat, 5.7 Boost ama oyunda göreceksin muhtemelen. Bakarsın, çökme vs. olursa anlaşılır zaten.



Performans ve gecikme odaklı ayarlar bunların hepsi, görsellik ya da dB olarak değil. Ben bundan yanayım, kulaklık takıyorsun zaten.
Umarım sorun olmaz ve biter. Geriye GPU kalıyor sadece. Onu ayarlaması çok uzun değil zaten. Ekstra programa gerek yok zaten onun için.
 
Önce geçsin bakalım 2.5 saat, 5.7 Boost ama oyunda göreceksin muhtemelen. Bakarsın, çökme vs. olursa anlaşılır zaten.



Performans ve gecikme odaklı ayarlar bunların hepsi, görsellik ya da dB olarak değil. Ben bundan yanayım, kulaklık takıyorsun zaten.
Sorun yok hocam zaten. Oyunlarda sadece bizim 3000'lik F-16 motoru var. Diğer fanlar sessiz zaten. Onun sesi de duyulmuyor. Dün akşam ve bu sabah oynadım oyun. Gram ses hissetmedim.
 
Ben Power Limit sonuna kadar dayayıp öyle UV yapardım, kartın soğutması başarılı çünkü. Curve Optimizer mantığında yapacaksın onda da, Core mV kısıp.
Ben de öyle yapacaktım zaten. Tekrar sorayım dedim yine de. Zaten 58 üstü pek görmüyor.

Amca'nın rehbere bakmıştım zaten. Az çok biliyorum ne yapacağımı. Fazla abartmadan biraz kısarım voltajı.

Bu testin full basında durmama gerek yok zaten değil mi? Arkada 1-2 işim var. Ara ara bakarım yine.
 
Ben de öyle yapacaktım zaten. Tekrar sorayım dedim yine de. Zaten 58 üstü pek görmüyor.

Amca'nın rehbere bakmıştım zaten. Az çok biliyorum ne yapacağımı. Fazla abartmadan biraz kısarım voltajı.

Bu testin full basında durmama gerek yok zaten değil mi? Arkada 1-2 işim var. Ara ara bakarım yine.

Hata verince durur.

@RapidLemming955 Hatasız sonuçlanırsa ZenTimings ile beraber bir ekran görüntüsü daha ilet, insanlar inceleyecektir. CS Benchmark tekrarı yap istersen bir de, bellek temizle testten sonra.

Benchmark'ta sonuç ekranı at, Benchmark ayarını Very Low vs. yaparsın. CS Config bilmiyorum, gaming ile işim kalmadı. Gaming işi sizde.
 
Son düzenleme:
Hata verince durur.

@RapidLemming955 Hatasız sonuçlanırsa ZenTimings ile beraber bir ekran görüntüsü daha ilet, insanlar inceleyecektir. CS Benchmark tekrarı yap istersen bir de, bellek temizle testten sonra.

Benchmark'ta sonuç ekranı at, Benchmark ayarını Very Low vs. yaparsın. CS Config bilmiyorum, gaming ile işim kalmadı. Gaming işi sizde.
Ayarlarım. Benchmark için ayrı araç varmıs. Kurarım onu. Ama öncesi yok o sıkıntı. Onun dışında sorun yok. İletirim görselleri. Şu an için hata yok.