Hocam ses felaket. Neyse açılınca sonuç iletirim.

Bunu kulaklık da kurtarmaz. Hala daha 62 derece.

Senin MX-7'ye ihtiyacın var, anlaşıldı. Macunu iyice temizleyip sıfırdan uygulaman lazım, sök tak problem oluyor. Tez elden hallet derim. Tüm kasa fanlarına gerek yok bu arada. Ocypus %80-90 falan dönder sese göre, kasa kapağı aç. RAM fanı %100.
 
Senin MX-7'ye ihtiyacın var, anlaşıldı. Macunu iyice temizleyip sıfırdan uygulaman lazım, sök tak problem oluyor. Tez elden hallet derim. Tüm kasa fanlarına gerek yok bu arada. Ocypus %80-90 falan dönder sese göre, kasa kapağı aç. RAM fanı %100.
Error yok şu an 3 dakika oldu. Ben bi' ara bakarım hocam ona. Şu an biraz zor.