DDR5 RAM tavsiyesi


Vengeance alırsan sistemi açamazsın, o toplara hiç girme. 6000 CL30 şaşmaman lazım. 20-30K paralar veriliyor artık, kıytırık sebeplerle sistem açılmazsa üzer sonrasında. Forumda çok konu var. 6000 CL30 normal kullanıcı için sabit. Diğerlerinde %50 şans var, manuel ayarlarsan yine sorun olmaz ama normal kullanıcı ayarlamayı bilemez dediğim gibi. Detaylı ayarlar var. Tak çalıştır uygun değil intikam serisi vesaire.
 

Benim RAM'ler de var, XPG Lancer RGB 2x16 6000 MHz CL30 tabii ben memnunum detayını siz daha iyi bilirsiniz.
 
Peki tamamdır takibe aldığım cl36 kitleri çıkardım listeden. Beklentim en yüksek hızlar falan değil zaten en sorunsuz şekliyle kullanmak 6000mhz cl30 benim içinde bu standart. Manuel ayarlar çok mu zor bununla ilgili rehberiniz mevcut mu? Aldığım durumda ayarlar konusunda destek olur musunuz? Şimdi fiyat bakınırken Agi Turbojet 32 GB DDR5 6000 MHz CL30 beyaz bu modeli buldum bunun hakkında fikriniz nedir?

Benim RAM'ler de var, XPG Lancer RGB 2x16 6000 MHz CL30 tabii ben memnunum detayını siz daha iyi bilirsiniz.
Beyazı çok pahalı :/
 

Fason üretim ve satıcı tehlikeli. Sorun yaşayacağını düşünüyorum. Manuel ayar basit gibi görünse de uzun teste alınmadığı takdirde özellikle sıcak havada stabilite bozuyor, oyundan vs. atabiliyor. Normal kullanıcı bezdirebilir, rehber mevcut.
 
Anladım ondan uzak duruyorum o zaman. Başka bir Gskill alternatifim var: G.SKILL Trident Z5 Royal Neo DDR5 6000 MHz CL28 AMD EXPO 2x16 bu ram hakkında ne düşünüyorsunuz makul bir tercih olur mu?
 
Anladım ondan uzak duruyorum o zaman. Başka bir Gskill alternatifim var: G.SKILL Trident Z5 Royal Neo DDR5 6000 MHz CL28 AMD EXPO 2x16 bu ram hakkında ne düşünüyorsunuz makul bir tercih olur mu?

Bunu kaça veriyor? 20-25K bandına mecburen çıkacaksınız gibi. Artık herkes tok satıcı. Bu kitleri vaktiyle Vatan indiriminden vs. topladılar, şimdi 2 kata satıyorlar.
 
Anladım ondan uzak duruyorum o zaman. Başka bir G.Skill alternatifim var: G.Skill Trident Z5 Royal Neo DDR5 6000 MHz CL28 AMD EXPO 2x16 bu RAM hakkında ne düşünüyorsunuz makul bir tercih olur mu?

Aslında aciliyetin yoksa vatan indirimini beklesen fena olmaz. Bir daha indirim gelecek mi bilmiyorum ama illaki bir indirim olacaktır veyahut https://www.incehesap.com/gaming-geceleri/
 
Bunu kaça veriyor? 20-25K bandına mecburen çıkacaksınız gibi
Tam dediğiniz aralıklarla kutusu açılmış ancak hiç kullanılmamış deniyor. Daha mı doğru bir tercih olur? RGB vs durumlarını hesaba katmadığınızda içindeki çipler vs bakımından en mantıklı ram hangisi olur?
Artık herkes tok satıcı. Bu kitleri vaktiyle Vatan indiriminden vs. topladılar, şimdi 2 kata satıyorlar.
Evet öyle bütün 2. el ram ilanları bu şekilde 2 gün önce eline ulaşmayan ramleri satmaya çalışan birsürü insan vardı.

Aslında aciliyetin yoksa vatan indirimini beklesen fena olmaz. Bir daha indirim gelecek mi bilmiyorum ama illaki bir indirim olacaktır veyahut https://www.incehesap.com/gaming-geceleri/
Her parçayı aldım elimde şu an biran evvel çalıştırmak istiyorum ama şartta değil beklerim tabii. Daha önce 2 kere yakaladım bahsettiğiniz indirimi kasada sıra beklerken indirim bitti nasip yok bende o konuda
 

Eğer manuel ayar düşünmüyorsan ve tak çalıştır sıkıntı yaşamamak istiyorsan 6000 CL30, 6000 CL28 2x16 kitlere yönelmen faydana olur. Diğer hepsini manuel ayarlamak lazım, bir de 6000 CL36 vs. Micron ya da Samsung çip kullanıyor. Fiyat avantajları da yok, üstelik problematik AM5 sokette.
 
Tamamdır Hocam ben konuya ekleme yapacağım bulduğum kitlerle ilgili fikrinizi almak adına. Teşekkür ederim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…