Katılım
21 Aralık 2024
Mesajlar
747
Makaleler
2
Çözümler
7
Beğeniler
581
2 aylık uzunca bir maceramın sonunda ehliyet sınavını tek girişte geçtim. Şu an mutluluğumu tarif etmek çok zor. Girecek arkadaşlara tek tavsiyem, heyecan en büyük düşmanınızdır. Lütfen sakin olun. Diyelim hata yaptınız, hemen strese girmeyin. Araba, sizin istemediğiniz hiç bir şeyi yapmaz, yapamaz. Kontrol sizde. Ayağınızı alıştırın, yola odaklanın, sinyalleri ve kuralları unutmayın.

Şimdiden girecek arkadaşlara başarılar, tebrik ederim.
 
Hayırlı olsun hocam, da ben ilk aldığım zamanda ne güzel yakıt fiyatları düşüktü, gez dolaş keyif yapardık arkadaşlarla. Şu an adım atmaya çekiniyorum vallahi, bazen gelirim ortanın üstü olduğu halde.
 
Ehliyetiniz hayırlı uğurlu olsun. Nice mutlu sürüşlere. :cool:
Teşekkürler hocam <3.
Oley oley oley oleyy şampiyon: @nnomad 👏

Başarılarının devamını dilerim! 🕺

Adana’ya gelirsen seni meşaleler ile karşılayacağım.
İlk durağım Adana size söz olsun 🤣.
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler diliyorum. 🫡
Eyvallah hocam <3.
Hayırlı olsun. Manuel mi otomatik mi?
Sağolun hocam. Manuel. <3
Hayırlı olsun hocam, da ben ilk aldığım zamanda ne güzel yakıt fiyatları düşüktü, gez dolaş keyif yapardık arkadaşlarla. Şu an adım atmaya çekiniyorum vallahi, bazen gelirim ortanın üstü olduğu halde.
Sağolun hocam <3. Maalesef öyle hayat şartları.
Bizde yeni kayıt olduk bakalım, temmuz ayında derslerimiz başlıyor. Darısı bize. Hayırlı olsun.
Sağolasın hocam <3. Dediğim gibi. Stres telaş yok. Asla. Siz sakin olun, gerisi geliyor.