Hayırlı olsun.2 aylık uzunca bir maceramın sonunda ehliyet sınavını tek girişte geçtim. Şu an mutluluğumu tarif etmek çok zor. Girecek arkadaşlara tek tavsiyem, heyecan en büyük düşmanınızdır. Lütfen sakin olun. Diyelim hata yaptınız, hemen strese girmeyin. Araba, sizin istemediğiniz hiç bir şeyi yapmaz, yapamaz. Kontrol sizde. Ayağınızı alıştırın, yola odaklanın, sinyalleri ve kuralları unutmayın.
Şimdiden girecek arkadaşlara başarılar, tebrik ederim.