Ekmek hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan barış55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 407
  • Etiketler Etiketler
    ekmek
Tazeyse her türlü şeyle kombo yapılabilir inanılmaz bir şey gerçekten.
 
Sadece ekmeği keserek 2 ayda 12 kilo verdim.
Ekmek yediğim dönemlerde en kötü kilomu korudum. Tavsiyem ekmeksiz doymaya alışın.
 
İnsanlar zararlarından ve belirli şeylerde yediklerini demişler ve doğru yememek lazım ve bence ekmeği bırakmak kolay ama bu tarz taze ve hafif kıtır bulunca yiyorum ama market ekmeklerini tüketmiyom.
 
Sadece ekmeği keserek 2 ayda 12 kilo verdim.
Ekmek yediğim dönemlerde en kötü kilomu korudum. Tavsiyem ekmeksiz doymaya alışın.

Evet, doğru dedin. Ben taze ise zevk için yiyorum. Eskiden pilav bile ekmek ile yerdim; bir anda kestim, çok daha güzel oldu yaşamım.
 
Taze ekmek gibisi olmasa da basit karbonhidrat kaynagi oldugu icin elimden geldigince az yiyorum. Yine de citir citir, tazesi bambaska oluyor.
 
Kahvaltının vazgeçilmezi. Diğer öğünlerde pilav/makarna gibi yemeklerle pas geçilebiliyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…