İnsanlar zararlarından ve belirli şeylerde yediklerini demişler ve doğru yememek lazım ve bence ekmeği bırakmak kolay ama bu tarz taze ve hafif kıtır bulunca yiyorum ama market ekmeklerini tüketmiyom.