Murat07

Uzman
Katılım
12 Ağustos 2024
Mesajlar
211
Beğeniler
43
Merhaba arkadaşlar, format sonrası ekran kartı sürücüsünü kurdum, chipset, serial sürücüleri gibi sürücüleri de anakartımın kendi sitesinden kurdum. Aygıt yöneticisinde herhangi bir ünlem kalmadı. XMP falan da açtım. Ekstra yapmam gereken bir ayar kaldı mı yoksa tamam mıdır?
 
Merhaba arkadaşlar, format sonrası ekran kartı sürücüsünü kurdum, chipset, serial sürücüleri gibi sürücüleri de anakartımın kendi sitesinden kurdum. Aygıt yöneticisinde herhangi bir ünlem kalmadı. XMP falan da açtım. Ekstra yapmam gereken bir ayar kaldı mı yoksa tamam mıdır?
Kalmadı. Gerisi sana kalmış.
 
WinRAR kurmayı unutma, her bilgisayarın ilk kurması gereken şey olması gerektiğini düşünüyorum. Gerisi sende.
 
Son düzenleyen: Moderatör: