Merhaba arkadaşlar, format sonrası ekran kartı sürücüsünü kurdum, chipset, serial sürücüleri gibi sürücüleri de anakartımın kendi sitesinden kurdum. Aygıt yöneticisinde herhangi bir ünlem kalmadı. XMP falan da açtım. Ekstra yapmam gereken bir ayar kaldı mı yoksa tamam mıdır?