Merhaba arkadaşlar, format sonrası ekran kartı sürücüsünü kurdum, chipset, serial sürücüleri gibi sürücüleri de anakartımın kendi sitesinden kurdum. Aygıt yöneticisinde herhangi bir ünlem kalmadı. XMP falan da açtım. Ekstra yapmam gereken bir ayar kaldı mı yoksa tamam mıdır?
Detaylar
Kim cevapladı?ReloadingData
Yetkin
- Katılım
- 3 Ocak 2024
- Mesajlar
- 712
- Çözümler
- 15
- Beğeniler
- 514
Kalmadı. Gerisi sana kalmış.Merhaba arkadaşlar, format sonrası ekran kartı sürücüsünü kurdum, chipset, serial sürücüleri gibi sürücüleri de anakartımın kendi sitesinden kurdum. Aygıt yöneticisinde herhangi bir ünlem kalmadı. XMP falan da açtım. Ekstra yapmam gereken bir ayar kaldı mı yoksa tamam mıdır?
Astronotarda
Üstün
WinRAR kurmayı unutma, her bilgisayarın ilk kurması gereken şey olması gerektiğini düşünüyorum. Gerisi sende.
Son düzenleyen: Moderatör:
Onu nereden yapacağım hocam.
Yafees
Becerikli
- Katılım
- 21 Eylül 2025
- Mesajlar
- 100
- Beğeniler
- 93
WinUtil diye bir araç vardi yanlış hatırlamıyorsam onunla yapabilirsiniz.
Yeni konular
-
-
-
Elektronik Lenovo Legion 25-10 24,5" 320 Hz monitör 5.999 TL
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 2
-
-
-
-
-