G.Skill Trident Z5 Neo RGB (2x16) 6400 MHz CL30 RAM'e timing ayarı önerisi


A2-B2 nasıl şu anda? Nitro vs. mort olmuş.
 
Aynı hocam A2 B2.

Evet Nitro'siz söyleyince baktım bizim yaptığımız Nitro ayarları falan gitmiş.
 
Konunun başında size yaptırdığım ayarları tekrarlayın. PMU, MCR, Gear, Nitro vs.

Aynı hocam A2 B2.

Evet Nitro'siz söyleyince baktım bizim yaptığımız Nitro ayarları falan gitmiş.

Son halini kaydetsen gitmezdi. Baştan girmen lazım. Birçok ayar stok döndermiş. Load optimized demişsindir.
 
Şimdi bakıyorum hocam sistem açılınca ss atcam



Saati bilerek aldım hocam karışmasın diye.



Şu an güncel bu şekilde.

Aynı gibi Hocam.

Bios'ta fan kısmını hepsini Full speed yaptım hocam.

Siz en son ne önermiştiniz?
 
PBO'yi açtım şimdi hocam.

Hiçbir ayar yapılı değil hocam ben Advanced'e aldım.

PBO +200/-25, Scaler 8x var. Silikona bağlı bu, VT3 testi lazım.

Hocam önceki sayfalardan mesajinizi buldum

Eksik var mı hocam?

İşlemciye pek güvenmiyorum ama bakalım
 

Dosya Ekleri

  • 17822605275844938914958810976711.webp
    5,6 MB · Görüntüleme: 8
  • 17822604865526656055979218869592.webp
    5,7 MB · Görüntüleme: 5
  • 17822604421983005746910319457231.webp
    4,7 MB · Görüntüleme: 4
  • 17822604297108929728120157655120.webp
    5,3 MB · Görüntüleme: 4
  • 1782260376373400050436296886065.webp
    5,9 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822608886353209344981199170839.webp
    5,2 MB · Görüntüleme: 3
Son düzenleme:

Bu şekilde kullan, işlemciyi çok limitleme. 92 Temp. limit kadar takılsın kafasına göre. Önce VT3 -30 testine al.



 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…