Şimdi denedim hocam bakalım sanırım yemedi ram in ışıkları geldi çünkü 🤔

Kapanıp açılıyor şuan

Hangisine basayım hocam?

Hocam ben F3 e basıp buraya kaydetmiştim ama

Tekrar biostayken herşey defaulttayken F3 e basıp üstüne yazdım heralde 🤦

Tamam hocam sorun yok profile'i yükledim geri.Eki Görüntüle 259921

Ama RAM'in ışıkları geri geldi giga uygulamasından kapatıyorum hocam.

A2-B2 nasıl şu anda? Nitro vs. mort olmuş.
 
Konunun başında size yaptırdığım ayarları tekrarlayın. PMU, MCR, Gear, Nitro vs.

Aynı hocam A2 B2.

Evet Nitro'siz söyleyince baktım bizim yaptığımız Nitro ayarları falan gitmiş.

Son halini kaydetsen gitmezdi. Baştan girmen lazım. Birçok ayar stok döndermiş. Load optimized demişsindir.
 
1782259019036.webp


Hepsini topladım hocam bakacağım şimdi gidip
 
Şimdi bakıyorum hocam sistem açılınca ss atcam

1782259594670.webp


Saati bilerek aldım hocam karışmasın diye.

1782259613658.webp


Şu an güncel bu şekilde.

Aynı gibi Hocam.

Bios'ta fan kısmını hepsini Full speed yaptım hocam.

Siz en son ne önermiştiniz?
 
PBO'yi açtım şimdi hocam.

Hiçbir ayar yapılı değil hocam ben Advanced'e aldım.

PBO +200/-25, Scaler 8x var. Silikona bağlı bu, VT3 testi lazım.

Hocam önceki sayfalardan mesajinizi buldum

PBO için ayrı konuya gerek yok. Test bitince A2-B2 ve HWiNFO SS iletin tam ekran. Sonrasında BIOS'tan PBO menülerini iletin bana, Curve Optimizer dahil. VT3 testini iletirim. PBO'da zor bir şey yok.



Bu test çok yeterli değil ama 2.5-3 saat etsin derim minimum. Emin olun. Sonrasında BSOD verebilir.
Eksik var mı hocam?

İşlemciye pek güvenmiyorum ama bakalım
 

Dosya Ekleri

  • 17822605275844938914958810976711.webp
    17822605275844938914958810976711.webp
    5,6 MB · Görüntüleme: 8
  • 17822604865526656055979218869592.webp
    17822604865526656055979218869592.webp
    5,7 MB · Görüntüleme: 5
  • 17822604421983005746910319457231.webp
    17822604421983005746910319457231.webp
    4,7 MB · Görüntüleme: 4
  • 17822604297108929728120157655120.webp
    17822604297108929728120157655120.webp
    5,3 MB · Görüntüleme: 4
  • 1782260376373400050436296886065.webp
    1782260376373400050436296886065.webp
    5,9 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822608886353209344981199170839.webp
    17822608886353209344981199170839.webp
    5,2 MB · Görüntüleme: 3
Son düzenleme:
PBO'yi açtım şimdi hocam.

Hiçbir ayar yapılı değil hocam ben Advanced'e aldım.

PBO +200/-25, Scaler 8x var. Silikona bağlı bu, VT3 testi lazım.

Hocam önceki sayfalardan mesajinizi buldum


Eksik var mı hocam?

İşlemciye pek güvenmiyorum ama bakalım

Bu şekilde kullan, işlemciyi çok limitleme. 92 Temp. limit kadar takılsın kafasına göre. Önce VT3 -30 testine al.

1782261253631.webp


1782261337376.webp