- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.255
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.708
Şimdi denedim hocam bakalım sanırım yemedi ram in ışıkları geldi çünkü
Kapanıp açılıyor şuan
Hangisine basayım hocam?
Hocam ben F3 e basıp buraya kaydetmiştim ama
Tekrar biostayken herşey defaulttayken F3 e basıp üstüne yazdım heralde
Tamam hocam sorun yok profile'i yükledim geri.Eki Görüntüle 259921
Ama RAM'in ışıkları geri geldi giga uygulamasından kapatıyorum hocam.
A2-B2 nasıl şu anda? Nitro vs. mort olmuş.