Pump normal koşullarda %100 kalsın, çok ses yaparsa elle sabitlersin %80-90'lık bir değere. Diğer kasa fanları test esnasında %100 kalabilir, diğer zamanlarda eğri belirlersin. Bu RAM fanı hangi porta taktıysan %100 dönder ama, test dışı belki bir miktar kısarsın. Sabit eğri belirle buna, düz çizgi olacak. Pompa da 100 kalsın, pompa kaynaklı ses sorunu varsa deviri kısarsın. Onun da düz çizgi olması iyidir. Kasa fanları için eğri mantıklı.
@Teknopatici BIOS'tan dahili grafik Integrated Graphics kapatıp düz EXPO aç. A-Die modülleri takıp EXPO açın. BIOS'tan Tweaker menüsü iletin ve DRAM timing menüsünü baştan aşağı. Oradan iletirim ayarları. Advanced menüsünden AMD Overclock-DDR Options'tan Nitro Enabled menüsünü de atarsın.