Pump normal koşullarda %100 kalsın, çok ses yaparsa elle sabitlersin %80-90'lık bir değere. Diğer kasa fanları test esnasında %100 kalabilir, diğer zamanlarda eğri belirlersin. Bu RAM fanı hangi porta taktıysan %100 dönder ama, test dışı belki bir miktar kısarsın. Sabit eğri belirle buna, düz çizgi olacak. Pompa da 100 kalsın, pompa kaynaklı ses sorunu varsa deviri kısarsın. Onun da düz çizgi olması iyidir. Kasa fanları için eğri mantıklı.

@Teknopatici BIOS'tan dahili grafik Integrated Graphics kapatıp düz EXPO aç. A-Die modülleri takıp EXPO açın. BIOS'tan Tweaker menüsü iletin ve DRAM timing menüsünü baştan aşağı. Oradan iletirim ayarları. Advanced menüsünden AMD Overclock-DDR Options'tan Nitro Enabled menüsünü de atarsın.
 
Hocam şimdi RAM'ler'i 2.el aldım ya faturası garantisi vs. var ama.

Test edeyim nasıllar diye.

Şu an Timing'i yapalım mı? Vanguard'ı silmeden önce ufak bir işim var da oyun içi girip onu halledip sileyim.

Bir de bu Hynix A ve M arasında ne kadar fark var? A'yı çok seviyorlar da.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam şimdi RAM'ler'i 2.el aldım ya faturası garantisi vs. var ama.

Test edeyim nasıllar diye.

Şu an Timing'i yapalım mı? Vanguard'ı silmeden önce ufak bir işim var da oyun içi girip onu halledip sileyim.

Bir de bu Hynix A ve M arasında ne kadar fark var? A'yı çok seviyorlar da.

Fark var, A-Die takın. M uğraştırıyor. Timing yemiyor, voltaj ihtiyacı vs. fazla.
 
Hocam dahili graphic entegre kartı kapatmıştım zaten ilk günlerde.

EXPO'yu açtım şu an 6400 CL30 çalışıyor ama 1:2'de :(

İstediğiniz menüleri atarım hocam da önce RAM'leri test etmeyelim mi?
 
Hocam dahili graphic entegre kartı kapatmıştım zaten ilk günlerde.

EXPO'yu açtım şu an 6400 CL30 çalışıyor ama 1:2'de :(

İstediğiniz menüleri atarım hocam da önce RAM'leri test etmeyelim mi?

Vanguard görev yöneticisi, başlangıç programlarından devre dışı bırakıp PC restart atman yeterli. Arka planda çalışmaması gerekiyor ama FACEIT yüklüyse Trojan ile aynı işlevi gördüğünden FACEIT tamamen silinmesi lazım. Vanguard devre dışı kafi.

Hocam dahili graphic entegre kartı kapatmıştım zaten ilk günlerde.

EXPO'yu açtım şu an 6400 CL30 çalışıyor ama 1:2'de :(

İstediğiniz menüleri atarım hocam da önce RAM'leri test etmeyelim mi?

Menüyü atın, testi timing sonrası edersin. Bozuk satmamıştır herhalde satan şahıs. Öyle bir durum olursa düz EXPO test etmek mantıklı tabii.
 
Pump normal koşullarda %100 kalsın, çok ses yaparsa elle sabitlersin %80-90'lık bir değere. Diğer kasa fanları test esnasında %100 kalabilir, diğer zamanlarda eğri belirlersin. Bu RAM fanı hangi porta taktıysan %100 dönder ama, test dışı belki bir miktar kısarsın. Sabit eğri belirle buna, düz çizgi olacak. Pompa da 100 kalsın, pompa kaynaklı ses sorunu varsa deviri kısarsın. Onun da düz çizgi olması iyidir. Kasa fanları için eğri mantıklı.

@Teknopatici BIOS'tan dahili grafik Integrated Graphics kapatıp düz EXPO aç. A-Die modülleri takıp EXPO açın. BIOS'tan Tweaker menüsü iletin ve DRAM timing menüsünü baştan aşağı. Oradan iletirim ayarları. Advanced menüsünden AMD Overclock-DDR Options'tan Nitro Enabled menüsünü de atarsın.
Fan Sesi önemli değil hocam.

Hepsi Full Speed'de kalmasın mı?
 
Vanguard Görev Yöneticisi, başlangıç programlarından devre dışı bırakıp PC restart atman yeterli. Arka planda çalışmaması gerekiyor ama FACEIT yüklüyse Trojan ile aynı işlevi gördüğünden FACEIT tamamen silinmesi lazım. Vanguard devre dışı kafi.

Menüyü atın, testi timing sonrası edersin. Bozuk satmamıştır herhalde satan şahıs. Öyle bir durum olursa düz EXPO test etmek mantıklı tabii.

Vanguard'ı öyle yaparım hocam.

FACEIT ve FACEIT AC mi ne onlar da yüklü hocam, tamamen siliyorum o zaman FACEIT'leri.

Menüyü şimdi atıyorum hocam ama şahıs normal iyi birine benziyor ama belli olmuyor maalesef ne önerirsiniz? Öncesinde mi test edeyim?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Vanguard'ı öyle yaparım hocam.

FACEIT ve FACEIT AC mi ne onlar da yüklü hocam, tamamen siliyorum o zaman FACEIT'leri.

Menüyü şimdi atıyorum hocam ama şahıs normal iyi birine benziyor ama belli olmuyor maalesef ne önerirsiniz? Öncesinde mi test edeyim?

Bana menüleri atın, istediğim kısımları.
 
Bu 3'ünü istemiştiniz değil mi hocam?
 

Dosya Ekleri

  • 1782229477564496308732739995199.webp
    1782229477564496308732739995199.webp
    5,5 MB · Görüntüleme: 15
  • 17822295604864696428354185568388.webp
    17822295604864696428354185568388.webp
    6 MB · Görüntüleme: 14
  • 17822296254776533134757214017067.webp
    17822296254776533134757214017067.webp
    3,7 MB · Görüntüleme: 15
  • 17822299974818477388599919135316.webp
    17822299974818477388599919135316.webp
    4,1 MB · Görüntüleme: 10
  • 17822300311009217643539579325457.webp
    17822300311009217643539579325457.webp
    4 MB · Görüntüleme: 9
  • 17822300525792256879973655169143.webp
    17822300525792256879973655169143.webp
    3,6 MB · Görüntüleme: 10
  • 17822300668544521529947528829893.webp
    17822300668544521529947528829893.webp
    3,9 MB · Görüntüleme: 10
Son düzenleyen: Moderatör: