1782234167852.webp
 

Buradaki gibi teste alacaksınız. Önce bellek temizliği.

 
1782234235296.webp


Eki Görüntüle 259740

Eki Görüntüle 259741

@Teknopatici eksiksiz ayarlayıp bana özet ekranı iletin. Direkt üstüne yazın şu anki aktif ayarlayın, sorun olmaz. Bunu 10-15 dakika RAM test Pro ile test edeceksin, hata yoksa CL26 denenecek.

HWiNFO ile sensör takibi yapılması gerekli RAM test anında, Memory cleaner ile bellek temizliği lazım bir de test öncesi. Windows gelince arka planı boşaltın, çerçöp açık kalmaması lazım test anında.

@Teknopatici burada aktardığım gibi teste alacaksınız. Boot öncesi bana F10 özet ekranı iletin baştan aşağı, inceleyeceğiz. Boot ederse ZenTimings A2-B2 iletin. Teste bu şekilde alınacak.


@Teknopatici arka plan boşaltıp bellek temizliği yapılacak programdan. Sonra HWiNFO sensörlerden CPU ıod ve RAM SPD sensörleri test anında takip edilecek. Test programında bellek temizliği sonrası Auto basılacak, 1-150 ayarlayıp start vereceksin.

Hocam mala anlatır gibi anlatırsanız daha sağlıklı ilerleriz :D
1. Memory cleaner ile bellek temizliği.
2. HWiNFO'yu açacağım duracak açık.
3. RAM test Pro ile teste tabii tutacağız.
(Test öncesi altta duran Logitech kulaklık programı vs gibi tüm ıvırzıvırları da kapatıyorum her şeyi kapatıyorum sadece RAM test kalacak değil mi hocam.)

1782234527176.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Eki Görüntüle 259763



Hocam mala anlatır gibi anlatırsanız daha sağlıklı ilerleriz :D

1. Memory cleaner ile bellek temizliği.
2.HWiNFO'yu açacağım duracak açık.
3. RAM test Pro ile teste tabii tutacağız.

(Test öncesi altta duran Logitech kulaklık programı vs gibi tüm ıvırzıvırları da kapatıyorum her şeyi kapatıyorum sadece RAM test kalacak değil mi hocam.)

Eki Görüntüle 259765

Test öncesi HWiNFO ve RAM Test programı hariç tüm çerçöp kapatılacak, arka plan temizlenecek. Bellek temizliği yapılacak. RAM Test Pro yazılımında Auto basılıp 1-150 dakika ayarlayıp Start verilecek. HWiNFO yalnızca sensörler açın, tam mod gerek yok. Sensörlerden CPU IOD Hotspot ve RAM SPD takip edilecek.
 
1782234606183.webp


Logitech ve MSI Afterburner'ı da kapatıyorum, hocam. Görev yöneticisine de bakarım; browser vs. ıvır zıvır gözüken olursa kapatırım.
 
Son düzenleyen: Moderatör: