1782234826119.webp


Burada neleri seçeyim hocam?

1782234865436.webp


HWiNFO'da nelere bakmam gerekiyor hocam?

Ayrıca şunu gözlemlerseniz durdurun dediğiniz bir şey var mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Eki Görüntüle 259768

burada neleri seçeyim hocam

Eki Görüntüle 259769

hwinfo'da nelere bakmam gerekiyor hocam?

Ayrıca şunu gözlemlerseniz durdurun dediğiniz bir şey var mı?

IOD Hotspot 60 dereceyi geçmesin, RAM'ler 60 geçmesin. 60 sınır diyelim sana, böyle bir kural normalde yok ama kendine referans al.

Eki Görüntüle 259768

Burada neleri seçeyim hocam?

Eki Görüntüle 259769

HWiNFO'da nelere bakmam gerekiyor hocam?

Ayrıca şunu gözlemlerseniz durdurun dediğiniz bir şey var mı?

1782235017963.webp
 
Eki Görüntüle 259777

Optimize Et'e bastım ama sonra kapandı, sadece etmiş midir?

Eki Görüntüle 259778

Her şeyi kapatıp Start'a basıyorum?

Optimize et dedikten sonra kapanacaktır, o şekilde ayarladınız. Temizlikten sonra Auto basılacak her defasında, sonrasında 1-150 ayarlayıp Start verilebilir. HWiNFO sensörlerden takip sağlayın, 10 dakika sonra sıcaklar oturacak. O vakit SS atarsınız. @Teknopatici

@Teknopatici Önce arka plandaki çerçöp ne varsa kapayın, sonra bellek temizliği yapın. Sonrasında her temizlik sonrası Auto basın ve testi başlatın.
 
Şu an testi başlattım.

CPU IOD hotspot 55'e çıkıp 52 kere düştü, bu civarlarda hep.

RAM'ler 33-34 ile başladı, 45-46 derecelere çıktı.

Şu an 6. dakikası.

Her şeyi kapattım, cleaner RAM optimize et yaptım, sonra Start'a bastım.

8. dakika.
 

Dosya Ekleri

  • 178223580704339060687428899154.webp
    178223580704339060687428899154.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 8
  • 1782236161425514090230685099946.webp
    1782236161425514090230685099946.webp
    4,7 MB · Görüntüleme: 4
  • 17822361366412363874659477073070.webp
    17822361366412363874659477073070.webp
    5,1 MB · Görüntüleme: 4
Son düzenleyen: Moderatör:
Şu an testi başlattım.

CPU IOD hotspot 55'e çıkıp 52 kere düştü, bu civarlarda hep.

RAM'ler 33-34 ile başladı, 45-46 derecelere çıktı.

Şu an 6. dakikası.

Her şeyi kapattım, cleaner RAM optimize et yaptım, sonra Start'a bastım.

8. dakika.

Bu en azından 30-40 dakika hata vermezse CL26 profili atarım, onu denersin.
 
CPU'da hotspot hep 52'lerde kaldı hocam.
RAM'lerde biri 48.8 derece.

Biri 47.5'da kaldı.

3-5 dakikadır oynamıyorlar.


Test 15 dk.

Anakartın kendisinde olan bu küçük fandan 1 tane daha varmış, onun da az daha sarkıtarak monte etsek max olurmuş hocam.

48.5 RAM 1 sabit.

2. RAM 47.0'de sabit.

Hotspot 52'de sabit diyebiliriz hocam, 10 dakikadır hep bu derecedeler.

Mesajları otomatik birleştirmeme ayarı var mı?

Her şey aynı.
 

Dosya Ekleri

  • 17822369313827681642209795641420.webp
    17822369313827681642209795641420.webp
    5,1 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822369492517581308848777556375.webp
    17822369492517581308848777556375.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 5
  • 17822369835446840024879364070151.webp
    17822369835446840024879364070151.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 6
  • 17822374700603175651937977960913.webp
    17822374700603175651937977960913.webp
    4,3 MB · Görüntüleme: 5
Son düzenleyen: Moderatör:
CPU'da hotspot hep 52'lerde kaldı hocam.
RAM'lerde biri 48.8 derece.

Biri 47.5'da kaldı.

3-5 dakikadır oynamıyorlar.


Test 15 dk.

Anakartın kendisinde olan bu küçük fandan 1 tane daha varmış, onun da az daha sarkıtarak monte etsek max olurmuş hocam.

48.5 RAM 1 sabit.

2. RAM 47.0'de sabit.

Hotspot 52'de sabit diyebiliriz hocam, 10 dakikadır hep bu derecedeler.

Mesajları otomatik birleştirmeme ayarı var mı?

Her şey aynı.

CL26 deneyin bu şekilde, diğer ayarlar sabit kalsın. Boot ederse A2-B2 iletin. @Teknopatici

1782237686855.webp