G.Skill Trident Z5 Neo RGB (2x16) 6400 MHz CL30 RAM'e timing ayarı önerisi

Eki Görüntüle 259767

logitech ve msı after i de kapatıyorum hocam görev yönetisinie de bakarım browser vs ıvır zıvır gözüken olursa kapatırım

Ne var ne yok kapatın RAM Test esnasında. Sadece RAM programı ve HWiNFO açık kalsın. Bellek temizliği yapıp Auto bas, dediğim şekilde ayarlayıp başlatın testi. Sensör takibi eş zamanlı yapılacak. İletirsin.
 
İfadeler: X99


Burada neleri seçeyim hocam?



HWiNFO'da nelere bakmam gerekiyor hocam?

Ayrıca şunu gözlemlerseniz durdurun dediğiniz bir şey var mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Eki Görüntüle 259768

burada neleri seçeyim hocam

Eki Görüntüle 259769

hwinfo'da nelere bakmam gerekiyor hocam?

Ayrıca şunu gözlemlerseniz durdurun dediğiniz bir şey var mı?

IOD Hotspot 60 dereceyi geçmesin, RAM'ler 60 geçmesin. 60 sınır diyelim sana, böyle bir kural normalde yok ama kendine referans al.

Eki Görüntüle 259768

Burada neleri seçeyim hocam?

Eki Görüntüle 259769

HWiNFO'da nelere bakmam gerekiyor hocam?

Ayrıca şunu gözlemlerseniz durdurun dediğiniz bir şey var mı?

 
İfadeler: X99


Optimize Et'e bastım ama sonra kapandı, sadece etmiş midir?



Her şeyi kapatıp Start'a basıyorum?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Eki Görüntüle 259777

Optimize Et'e bastım ama sonra kapandı, sadece etmiş midir?

Eki Görüntüle 259778

Her şeyi kapatıp Start'a basıyorum?

Optimize et dedikten sonra kapanacaktır, o şekilde ayarladınız. Temizlikten sonra Auto basılacak her defasında, sonrasında 1-150 ayarlayıp Start verilebilir. HWiNFO sensörlerden takip sağlayın, 10 dakika sonra sıcaklar oturacak. O vakit SS atarsınız. @Teknopatici

@Teknopatici Önce arka plandaki çerçöp ne varsa kapayın, sonra bellek temizliği yapın. Sonrasında her temizlik sonrası Auto basın ve testi başlatın.
 
İfadeler: X99
Şu an testi başlattım.

CPU IOD hotspot 55'e çıkıp 52 kere düştü, bu civarlarda hep.

RAM'ler 33-34 ile başladı, 45-46 derecelere çıktı.

Şu an 6. dakikası.

Her şeyi kapattım, cleaner RAM optimize et yaptım, sonra Start'a bastım.

8. dakika.
 

Dosya Ekleri

  • 178223580704339060687428899154.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 8
  • 1782236161425514090230685099946.webp
    4,7 MB · Görüntüleme: 4
  • 17822361366412363874659477073070.webp
    5,1 MB · Görüntüleme: 4
Son düzenleyen: Moderatör:

Bu en azından 30-40 dakika hata vermezse CL26 profili atarım, onu denersin.
 
CPU'da hotspot hep 52'lerde kaldı hocam.
RAM'lerde biri 48.8 derece.

Biri 47.5'da kaldı.

3-5 dakikadır oynamıyorlar.


Test 15 dk.

Anakartın kendisinde olan bu küçük fandan 1 tane daha varmış, onun da az daha sarkıtarak monte etsek max olurmuş hocam.

48.5 RAM 1 sabit.

2. RAM 47.0'de sabit.

Hotspot 52'de sabit diyebiliriz hocam, 10 dakikadır hep bu derecedeler.

Mesajları otomatik birleştirmeme ayarı var mı?

Her şey aynı.
 

Dosya Ekleri

  • 17822369313827681642209795641420.webp
    5,1 MB · Görüntüleme: 3
  • 17822369492517581308848777556375.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 5
  • 17822369835446840024879364070151.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 6
  • 17822374700603175651937977960913.webp
    4,3 MB · Görüntüleme: 5
Son düzenleyen: Moderatör:

CL26 deneyin bu şekilde, diğer ayarlar sabit kalsın. Boot ederse A2-B2 iletin. @Teknopatici

 
İfadeler: X99
Stop diyorum hocam?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…