Çözüldü Gentoo, systemd benzeri bir ekran geliyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Cargo

Uzman
Katılım
27 Temmuz 2024
Mesajlar
172
Çözümler
1
Beğeniler
281
Yer
/mnt
Gentoo kurulumu yaptım. Fstab yüzünden hata verip root şifresi istiyordu öyle erişebiliyordum. Sonra Fstab düzenledikten sonra systemd ekranı benzer bir ekranda kalıyor (Tty ekranına girebiliyorum) SDDM kurulu ama gelmiyor.

 
Çözüm
Ben işaretlemedim modlar yaptı sanırım sadasasfasdasd.

Hocam açıncada biraz kurcaladıkdan sonra kwim çöktü diye hata veriyor. Baştan kurcam KDE'yı sanırım

Sorun şundanmış:
emerge --ask x11-misc/sddm paketini kurduktan sonra ayarları yaptım. Sonra sisteme entegre olsun diye emerge --ask kde-plasma/sddm-kcm kurunca systemctl disable, enable yapmam gerekiyormuş. Şu an sıkıntısız çalışıyor.
Olmadı. Aynı flaglarla derledi.
Testing branch'ını denesene. /etc/portage/package.accept_keywords içine bir dosya oluştur. İçine x11-misc/sddm amd64~ yazacaksın ve dosyayı kaydeceksin. En son SDDM'yi tekrar derleyeceksin. Bu yöntem SDDM'nin Gentoo deposundaki testing yani stabilitesi garanti edilmemiş sürümünü yükler, rolling release mantığı.
 
equery uses sddm aynı çıktıyı verdi.

[ Legend : U - final flag setting for installation]
[ : I - package is installed with flag ]
[ Colors : set, unset ]
* Found these USE flags for x11-misc/sddm-0.21.0:
U I
+ + systemd : Enable use of systemd-specific libraries and features like socket activation or session tracking
- - test : Enable dependencies and/or preparations necessary to run tests (usually controlled by
FEATURES=test but can be toggled independently)
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…