Çözüldü Gentoo, systemd benzeri bir ekran geliyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Cargo

Uzman
Katılım
27 Temmuz 2024
Mesajlar
172
Çözümler
1
Beğeniler
281
Yer
/mnt
Gentoo kurulumu yaptım. Fstab yüzünden hata verip root şifresi istiyordu öyle erişebiliyordum. Sonra Fstab düzenledikten sonra systemd ekranı benzer bir ekranda kalıyor (Tty ekranına girebiliyorum) SDDM kurulu ama gelmiyor.

 
Çözüm
Ben işaretlemedim modlar yaptı sanırım sadasasfasdasd.

Hocam açıncada biraz kurcaladıkdan sonra kwim çöktü diye hata veriyor. Baştan kurcam KDE'yı sanırım

Sorun şundanmış:
emerge --ask x11-misc/sddm paketini kurduktan sonra ayarları yaptım. Sonra sisteme entegre olsun diye emerge --ask kde-plasma/sddm-kcm kurunca systemctl disable, enable yapmam gerekiyormuş. Şu an sıkıntısız çalışıyor.
Hayır 0kib değişti boyutu.
Kendini ve SDDM'yi video grubuna ekledin mi? SDDM, doğrudan Wayland(tinkering lazım) desteklemiyor. Wayland'ın kendisinde sorun olmasa da X'de sorun çıkarabilir. Bence o yüzden KDE başlıyor, SDDM çalışmıyor.
Kod:
# usermod -a -G video sddm
# usermod -a -G video $(whoami)
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…