Bilgisayar muhendisligi ogrencisi ve kafein bagimlisiyim. Zaten cogu konuda binary versiyonlar kullanacagim o sebeple cok da dert degil gibi geldi.
SystemD ile de derdim yok aslinda, batarya omrune biraz katkida bulunsun ve az daha minimal takilayim diye. Cogu seyi yine flatpak, snap ve binary ile hallederim zaten, desktop ve kerneli kendim build alirim diye hayal etmistim. BIr kere setup edip bir defa bozmamak gibi bir niyetim var.
Yok derseniz olmaz Void tarafina ucacagim gibi tekrar.
Hocam mevzu bleeding edge yazilim istememem. Debian 12 gelse ucacagim ama daha ona da var gibi. Runtimelar vesair guncel kalsin, desktop enviromentler eskiden gelsin diyorum o da nasip olmuyor. Gecen sirf KDE'ye kanser oldum her uykuya girdiginde coktugunden, GNOME gectim
@Cruslan affeyleye. EN sonunda kafayi yiyip Ubuntu kullanacagim gibi de onun da politikalarini sevmiyorum.