Ben pek katılmıyorum. Güçsüz laptopuma buna güvenip sıfır Gentoo kurulumu yaptım. Çok az donanımıma uygun olsun dedikçe portage derleme istiyor binpkg talep edilmesine rağmen.
Pratikte çok öyle olmuyor. Bahsettiğiniz sistemi ben de kullanıyorum aktif olarak. Ofise gidince bi' update çekeyim laptopa bakalım ne kadarını binpkg ile sağlayabiliyorum? O gün verim alamayınca çok kullanmadım sonrasında.
Pratikte çok öyle olmuyor. Bahsettiğiniz sistemi ben de kullanıyorum aktif olarak. Ofise gidince bi' update çekeyim laptopa bakalım ne kadarını binpkg ile sağlayabiliyorum? O gün verim alamayınca çok kullanmadım sonrasında.
Sen global use flag falan kullaniyosundur. Ve build farm gunde belli saatlerde calisiyor bu yuzden updatelerini geceye dogru yaparsan daha cok binary paket bulunur repoda. Bir de python paketleri var ve diger derlenme ihtiyaci olmayan kucuk boyutlarda paketler var onlarin binarylerini bulamazsin repoda.
Sen global use flag falan kullaniyosundur. Ve build farm gunde belli saatlerde calisiyor bu yuzden updatelerini geceye dogru yaparsan daha cok binary paket bulunur repoda. Bir de python paketleri var ve diger derlenme ihtiyaci olmayan kucuk boyutlarda paketler var onlarin binarylerini bulamazsin repoda.
Nispeten minimal bir sistemde bayağı bir pakete derleme gerekiyor. Asıl bilgisayarımda daha fazla global flag kullandığım ve zaten hızlı olduğu için binary çekmeye gerek kalmamıştı. O'nda dediğiniz gibi daha fazla çıkar. @29'da fikir sahibi olur bence. Birkaç gündür güncellenmemiş Gentoo paketlerini güncelleyince böyle oluyor, Bazı paketlerin stabil olmayan sürümleri seçili. Morlar binary sürümü bulunup USE flagları uyan, yeşiller derlenecek olanlar.
Nispeten minimal bir sistemde bayağı bir pakete derleme gerekiyor. Asıl bilgisayarımda daha fazla global flag kullandığım ve zaten hızlı olduğu için binary çekmeye gerek kalmamıştı. O'nda dediğiniz gibi daha fazla çıkar. @29'da fikir sahibi olur bence. Birkaç gündür güncellenmemiş Gentoo paketlerini güncelleyince böyle oluyor, Bazı paketlerin stabil olmayan sürümleri seçili. Morlar binary sürümü bulunup USE flagları uyan, yeşiller derlenecek olanlar.
Yani kullanilabilmek icin C compilerina ihtiyaci olan paketlerin binaryleri var repoda, diger paketler zaten binary. Nasil firefox-bin'in binary versiyonu olmuyorsa onlarin da yok.