Detaylar
Kim cevapladı?Yükseltme vidası o. M.2 SSD'yi sokete taktığında düz dursun diye.
shitokaze
Çalışkan
- Katılım
- 21 Ekim 2025
- Mesajlar
- 12
- Beğeniler
- 1
Yükseltme vidası o. M.2 SSD'yi sokete taktığında düz dursun diye.
Öncelikle teşekkür ederim. M.2 aldım, kaç gündür benim yok diye boş yere para verecektim. Bu işlerden anlamıyorum, bir soru daha sorabilir miyim? Ben onu oradan çıkardığım zaman sıkıntı olmaz değil mi? Normalde çünkü farklı yerde duruyormuş. Anakartim B450 Tomahawk Max.
Son düzenleyen: Moderatör:
Herhangi bir sorun olmaz, çıkartabilirsin.Öncelikle teşekkür ederim. M.2 aldım, kaç gündür benim yok diye boş yere para verecektim. Bu işlerden anlamıyorum, bir soru daha sorabilir miyim? Ben onu oradan çıkardığım zaman sıkıntı olmaz değil mi? Normalde çünkü farklı yerde duruyormuş. Anakartim B450 Tomahawk Max.
Eğer M.2 SSD'yi yükseltme vidası olmadan takarsan aşağı büker ve zarar verebilirsin. Dediğim gibi bu vida da düz durması için.
Yeni konular
-
-
-
-
-
Kırılabilir ürünler için en güvenilir kargo firması hangisi?
- Baby Driver
- Mesaj: 4
-