shitokaze

Çalışkan
Katılım
21 Ekim 2025
Mesajlar
12
Beğeniler
1
Arkadaşlar işaretlediğim vida M.2'yi ayakta tutsun diye mi? Yani M.2 SSD için mi?

Screenshot_2026-06-27-15-00-12-500_com.android.chrome.webp
 
Yükseltme vidası o. M.2 SSD'yi sokete taktığında düz dursun diye.

Öncelikle teşekkür ederim. M.2 aldım, kaç gündür benim yok diye boş yere para verecektim. Bu işlerden anlamıyorum, bir soru daha sorabilir miyim? Ben onu oradan çıkardığım zaman sıkıntı olmaz değil mi? Normalde çünkü farklı yerde duruyormuş. Anakartim B450 Tomahawk Max.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Öncelikle teşekkür ederim. M.2 aldım, kaç gündür benim yok diye boş yere para verecektim. Bu işlerden anlamıyorum, bir soru daha sorabilir miyim? Ben onu oradan çıkardığım zaman sıkıntı olmaz değil mi? Normalde çünkü farklı yerde duruyormuş. Anakartim B450 Tomahawk Max.
Herhangi bir sorun olmaz, çıkartabilirsin.

Eğer M.2 SSD'yi yükseltme vidası olmadan takarsan aşağı büker ve zarar verebilirsin. Dediğim gibi bu vida da düz durması için.