Öncelikle teşekkür ederim. M.2 aldım, kaç gündür benim yok diye boş yere para verecektim. Bu işlerden anlamıyorum, bir soru daha sorabilir miyim? Ben onu oradan çıkardığım zaman sıkıntı olmaz değil mi? Normalde çünkü farklı yerde duruyormuş. Anakartim B450 Tomahawk Max.
Öncelikle teşekkür ederim. M.2 aldım, kaç gündür benim yok diye boş yere para verecektim. Bu işlerden anlamıyorum, bir soru daha sorabilir miyim? Ben onu oradan çıkardığım zaman sıkıntı olmaz değil mi? Normalde çünkü farklı yerde duruyormuş. Anakartim B450 Tomahawk Max.