Hangi akrabanızla aranız iyi değil?

  • Amca

    Oy: 3 16,7%
  • Hala

    Oy: 6 33,3%
  • Dayı

    Oy: 1 5,6%
  • Teyze

    Oy: 5 27,8%
  • Yenge

    Oy: 1 5,6%
  • Anneanne

    Oy: 1 5,6%
  • Babanne

    Oy: 0 0,0%
  • Kuzen

    Oy: 1 5,6%
  • Yeğen

    Oy: 0 0,0%
  • Dede

    Oy: 0 0,0%

  • Oy verenlerin toplamı
    18
Anne tarafıyla genel olarak aram gayet iyi. Baba tarafıyla aramı bilerek ve isteyerek mesafeli tutuyorum.
 
Sanırım akrabalarınızla geçmişiniz pek de aydınlık değil gibi.

Köye gittiğimde dövmem var diye beni "Allah'a küfür etti" olarak nitelendirmişlerdi bir seferinde, neymiş dövmedeki kuru kafa ve altındaki yazılar bilmem ne dininde Allah'a küfür ibadetiymiş.

1757256977378.webp


Aklınızda oluşması açısından örnek fotoğraf koydum, tam olarak bu model değil, sadece alttaki yazı var, bir de kuru kafa biraz değişik. Onun dışında buna benzer. Yazı da aynı değil haberiniz olsun. Bu örnek model.
 
Yengemi sevmiyorum iyilik yapıyoruz niye yaptın niye diye ters bakarak cevap veriyor ben simdi bununla nasıl anlaşim? kuzenlerimin (taraf vermiyorum) 2 3 tanesi 2 kurus etmez.