creazy Başarılı Katılım 13 Şubat 2025 Mesajlar 1.233 Çözümler 2 Beğeniler 988 Dün 23:40 #1 Merhabalar. Sevmediğiniz forumlar hangileri? Ve neden sevmediğinizi de açıklayabilirsiniz. Saygılar.
Heitaus Uzman Katılım 24 Aralık 2024 Mesajlar 540 Çözümler 4 Beğeniler 1.704 Yer İzmir Dün 23:45 #2 Genel olarak forum kültürünü seviyorum, o yüzden öyle sevmediğim bir forum yok. Her yerin kendine has problemleri var, buranın da var. Bilindik hiçbir forumun da adamakıllı bir sevilmeme sebebi olamaz bence, kişisel sıkıntılar dışında.
Genel olarak forum kültürünü seviyorum, o yüzden öyle sevmediğim bir forum yok. Her yerin kendine has problemleri var, buranın da var. Bilindik hiçbir forumun da adamakıllı bir sevilmeme sebebi olamaz bence, kişisel sıkıntılar dışında.
Cipher10101 Becerikli Katılım 24 Mart 2026 Mesajlar 211 Çözümler 1 Beğeniler 114 Yer Antartika Dün 23:46 #3 Donanım haber çünkü tasarımı kötü.
XEfe.Bey Üstün İlk 1.000! Katılım 17 Aralık 2023 Mesajlar 2.644 Makaleler 1 Beğeniler 4.259 Dün 23:52 #4 Bura hariç hepsi. Çünkü onlarda sevdiğim üyeler yok. @Lotr Manyağı
Astronotarda Üstün Katılım 28 Ocak 2024 Mesajlar 2.999 Çözümler 22 Beğeniler 2.578 Yer New Eridu Bugün 00:20 #5 Ben yeşil forumdan nefret ettim, ki buradaki çoğu insan da etmiştir zaten. Donanım'ın da tasarımı çok kötü üstte söylendiği gibi.
Ben yeşil forumdan nefret ettim, ki buradaki çoğu insan da etmiştir zaten. Donanım'ın da tasarımı çok kötü üstte söylendiği gibi.