creazy

Başarılı
Katılım
13 Şubat 2025
Mesajlar
1.233
Çözümler
2
Beğeniler
989
Merhabalar.

Sevmediğiniz forumlar hangileri? Ve neden sevmediğinizi de açıklayabilirsiniz.

Saygılar.
 
Genel olarak forum kültürünü seviyorum, o yüzden öyle sevmediğim bir forum yok. Her yerin kendine has problemleri var, buranın da var. Bilindik hiçbir forumun da adamakıllı bir sevilmeme sebebi olamaz bence, kişisel sıkıntılar dışında.
 
Kırmızı siteden nefret ediyorum, çoluk çocuk kim varsa hepsi o sitede. O forumun sahibini de sevmiyorum.

O forumun sahibini neden sevmediğini anlayabilmiş değilim ama ne kadar cahil insan varsa orada toplandığı bir gerçek. Onun haricinde, gerek moderatörleri gerekse toksik kitlesi yüzünden yeşil forumu ben sevmiyorum.
 
Yeşil forum olabilir. Koyduğum ismi beğenmediler, yeniden üyelik açmam gerektiğini söylediler. Tekrardan üye olmaya çalıştığım zaman e-posta hesabı ile açılmış hesap kapatılmıştır dendi. Sonrasında desteğe yazdım, tek e-posta'm var diye. Yeni e-posta oluşturup kayıt olun diye bir cevap aldım. Yeni bir e-posta açıp kayıt olmaya çalıştım, çoklu üyelikten dolayı daha üye olmadan ceza aldım.
Screenshot_20260625_041022_Proton Mail(1).webp

Screenshot_20260625_041303_Proton Mail.webp

Screenshot_20260625_042035_Chrome.webp


İlk fotoğraf AI ile düzenlendi, forumun ismi gözükmesin diye.