Hellmonger
Becerikli
- Katılım
- 11 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 680
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 475
Merhaba,
Ürünü ayın 22.06.2026 tarihinde İncehesap'tan satın aldım. ürünün fiyatı 2.899 TL. Taksit ile aldım. Başta bazı çekincelerim vardı ama sonunda almaya karar verdim.
Ürün bugün (23.06.2026) 1 günde elime Yurtiçi Kargo ile ulaştı. Ürün sağlam geldi ancak ürün herhangi bir koli veya patpat ile kaplanmamış. direkt kendi kutusunun üstünde plastik İncehesap poşeti ile sarılmış şekilde geldi.
Bence bu İncehesap'a bir eksi sonuçta ürünün kutusu rahat bir şekilde zarar görebilirdi. Neyse ki tertemiz geldi eziksiz geldi.
Ürünün kutusu jelatin kağıt ile sarılı şekilde geldi ve ilk siz açtığınızı da anlıyorsunuz. Yırtıp açtıktan sonra kutu gerçekten kaliteli sağlam yapılmış güzel. İçinde ön koruma köpüğü ve klavyeyi tutan köpükler ile geliyor.
Eki Görüntüle 259687
Kutu içeriği klavyenin kendisi, kullanım kılavuz kartı, kısayollar ve bilgileri içeren, 2 tane yedek Switch. Tuş ve swtich sökme aparatı (kaliteli), garanti belgesi ve Hawk stickerı çıkıyor.
Konuyu çok uzatmadan artılarına ve eksilerine geçip genel yorumlarımı yapıyorum.
Fotoğraflar:
Ürünün artılarına gelirsek. Klavyede hot-swap var istediğiniz Switch'i takabiliyorsunuz, 3-5 pin desteği var. Üzerinde gelen Switch 5 pin sesi güzel çok tok değil açıkçası, klavye seslerinden çok anlamam ama böyle çok sessiz linear değil, hafif tizli denebilecek bir sesi var. Ses testinde bu işten anlayanlar daha iyi yorumlar ama ben beğendim. Özellik space bar tuşu öyle saçma sapan çatır çutur bir sesi olmaması çok güzel. Aydınlatma güzel, LED'ler canlı ve yazılar net okunuyor. Burada bir eksi diyebileceğim tuş takımı nasıl anlatsam Monster Pusat K3 veya bazı Redragon klavyelerde görmüştüm böyle üstü kadifemsi gibi duruyor. Fakat biraz oynarsanız parlaklaşıyor gibi. Umarım silinmez bir yapısı vardır ama bu konuda net değilim hissiyat çok tatlı hafif kayganımsı gibi ABS tuş ancak dayanıklılığı umarım uzun sürer. Emin olamadım. Biraz parmak izi tutan yapıda. Keşke PBT olsaymış. Ama belki maliyet açısından koyulmamış olabilir. TFT ekranı mevcut küçük ama canlı ve parlaklığı güzel. GIF oynatabiliyor. İster tarih saat şarj durumu olan kısımda bırakabiliyorsunuz ister GIF sabit resim olan tarafta.
Yalnız bu kısımda bir sorun var. Hawk yazılımı daha beta ve ürünün yazılımı daha yeni eklenmişti geçen 1.0.1'di bugün 1.0.2'yi gördüm ancak hala eksikler var. Ben GIF yükledim evet hızlı ve güzel yükleniyor fakat sorun şu ki; Yüklenen GIF ters görünüyor. Herhangi bir ayar seçenek yok, otomatik yükleniyor. Her şey otomatik ama yön vs seçimi yok. Dolayısı ile ters çıkıyor herhalde güncelleme ile düzeltilir. Fotoğraf yükledim kendim manuel düzenleyerek ters ve yön değişimi yapınca ekrana düz şekilde çıkıyor
Bir diğer sorun ise kullanım kılavuz kartında 144 Max kare frame yüklenebilir diyor ama programda sadece 16 kare yüklüyor ters de olsa çok kısa sürüyor GIF. Sanırım güncelleme beklemek şart.
Tuş atama, değiştirme kısmı ve makro henüz yapılmamış. Yakında diye bir uyarı çıkıyor.
Klavye default olarak 125 Hz olarak açılıyor, programda oradan 1000 Hz seçin, kaydediyor.
Renk seçimlerinde bazı buglar var, biraz problemli ama istediğim rengi seçebildim. Efektler vs hem programdan hem de klavye ekrandan ayarlanabiliyor, hazır renk ve efektler seçilebiliyor. Ancak programda tuş başına renk seçimi çalışmıyor. Tuşları görmüyor. Sanırım güncelleme ile düzelir.
Klavye %60 gibi şarj ile geldi ve kablo ile kullanımda şarj oluyor yavaş yavaş gösterge anlık ne kadar olduğunu yüzdesel olarak gösteriyor. Şarj olurken FN tuşu sabit kırmızı yanıyor. Dolunca normal rengine dönüyor.
Klavyenin switchleri yağlanmış Switch, alttan görülmüyor fakat histen anlaşılıyor. Tahmini olarak 45-50G arası bir şey olabilir sertliği ama aktivasyona daha kısa mesafeli, 1.8 olabilir hızlı tepkisi güzel Switch. Üzerinde Hawk yazısı var. Artık Gateron mu veya Outemu mu bilmiyorum ama Gateron'a benziyor. Direkt linear Switch.
Kasası genel olarak güzel üst kısım plastik kaplama ama iç kısım metal sanırım özelliklerinde metal kasa diyor. Alt kısımda plastik ve köşelerde kaydırmazlar var. 2 kademe yükseltme seçeneği var.
Kablosu örgü kablo ve istediğiniz kabloyu takabilirsiniz giriş düz. Yanında da kablolu 2.4 ve Bluetooth geçmek için tuşu var.
Tuşlar Türkçe yapıştırma vs. değil, sonradan ekleme yok. Ekran menüsünde de Türkçe seçeneği var.
Ses kadranı mevcut. 2 kullanımı var; biri ekran kontrolü ve ayarları yapmak ya da FN+knoba 3 sn basınca mod değiştirip ses kısma ve arttırma ya da basınca mute özelliği aktif oluyor. Böylece sabit kalıyor, siz tekrar aynı komutla kontrollere geçiyorsunuz. Komutu girerken tarih saat şarj gösterge ekranı ya da GIF ekranı hangisinde bırakırsanız ses kullanımı aktif iken o ekran kalıyor.
Programın eksikleri var ve bazı şeyler için beklemek gerekecek makro ve tuş atamaları henüz yok. Bunları belirtmek isterim. Tuş başına RGB çalışmıyor şu an.
Son yorumlara gelirsek;
Kim almalı dersem, Türkçe düzen isteyen ve özellikle tuşlar ışık geçirsin gece oynarken rahat göreyim derseniz tam size göre. Sesi güzel genel malzeme kalitesi güzel. Üstte belirttiğim eksikler sizin için çok önemli değilse direk alabilirsiniz. Tuş basım hissiyatı güzel hassasiyet güzel. Rapid triggerv. S aramayan kişiler için ideal yazılımcı programcı normal oyuncular için ideal. Şahsen benim beklentimi karşıladı. Programdaki eksikler giderilir ve düzeltilirse gayet sorunsuz olacaktır. Umarım uzun ömürlü olur. Fotoğraflarda ekledim, ben normalde bu kadar hassas switchleri sevmiyorum. Bende Glorious fox heavy yağlı Switch'ler var, 55G 2mm aktivasyon ve 65G geri dönüş olan ben onlarla çok rahat yazıyorum yazım yanlışım büyük ölçüde azalıyor. Onları denemek için taktım sorunsuz çalışıyor aydınlatmaları bir tık daha iyi.
Bir de elimde Razer'in Phantom keycapleri ile fotoğraf ekledim. Siyah temalı sütlü ışık yokken hiçbir şey görünmüyor düz siyah ışık varken karakterler görünüyor. 2 tuşta gösterdim altı da sütlü görünüm ama Dark sütlü. Tek handikapı eğimli durursanız zor okunuyor üstten biraz yakın tutunca net görünüyor. Onu da ekledim.
Artılar.
Eksiler.
Ses testi Razer Seiren V3 mini ile direk default hali ile alınmıştır Windows ses kaydedici ile kaydedilmiştir.
Program görüntüleri.
Polling rate test sonuçları.
Kablosuz.
Kablolu.
Ürünü ayın 22.06.2026 tarihinde İncehesap'tan satın aldım. ürünün fiyatı 2.899 TL. Taksit ile aldım. Başta bazı çekincelerim vardı ama sonunda almaya karar verdim.
Ürün bugün (23.06.2026) 1 günde elime Yurtiçi Kargo ile ulaştı. Ürün sağlam geldi ancak ürün herhangi bir koli veya patpat ile kaplanmamış. direkt kendi kutusunun üstünde plastik İncehesap poşeti ile sarılmış şekilde geldi.
Bence bu İncehesap'a bir eksi sonuçta ürünün kutusu rahat bir şekilde zarar görebilirdi. Neyse ki tertemiz geldi eziksiz geldi.
Ürünün kutusu jelatin kağıt ile sarılı şekilde geldi ve ilk siz açtığınızı da anlıyorsunuz. Yırtıp açtıktan sonra kutu gerçekten kaliteli sağlam yapılmış güzel. İçinde ön koruma köpüğü ve klavyeyi tutan köpükler ile geliyor.
Eki Görüntüle 259687
Kutu içeriği klavyenin kendisi, kullanım kılavuz kartı, kısayollar ve bilgileri içeren, 2 tane yedek Switch. Tuş ve swtich sökme aparatı (kaliteli), garanti belgesi ve Hawk stickerı çıkıyor.
Konuyu çok uzatmadan artılarına ve eksilerine geçip genel yorumlarımı yapıyorum.
Fotoğraflar:
Ürünün artılarına gelirsek. Klavyede hot-swap var istediğiniz Switch'i takabiliyorsunuz, 3-5 pin desteği var. Üzerinde gelen Switch 5 pin sesi güzel çok tok değil açıkçası, klavye seslerinden çok anlamam ama böyle çok sessiz linear değil, hafif tizli denebilecek bir sesi var. Ses testinde bu işten anlayanlar daha iyi yorumlar ama ben beğendim. Özellik space bar tuşu öyle saçma sapan çatır çutur bir sesi olmaması çok güzel. Aydınlatma güzel, LED'ler canlı ve yazılar net okunuyor. Burada bir eksi diyebileceğim tuş takımı nasıl anlatsam Monster Pusat K3 veya bazı Redragon klavyelerde görmüştüm böyle üstü kadifemsi gibi duruyor. Fakat biraz oynarsanız parlaklaşıyor gibi. Umarım silinmez bir yapısı vardır ama bu konuda net değilim hissiyat çok tatlı hafif kayganımsı gibi ABS tuş ancak dayanıklılığı umarım uzun sürer. Emin olamadım. Biraz parmak izi tutan yapıda. Keşke PBT olsaymış. Ama belki maliyet açısından koyulmamış olabilir. TFT ekranı mevcut küçük ama canlı ve parlaklığı güzel. GIF oynatabiliyor. İster tarih saat şarj durumu olan kısımda bırakabiliyorsunuz ister GIF sabit resim olan tarafta.
Yalnız bu kısımda bir sorun var. Hawk yazılımı daha beta ve ürünün yazılımı daha yeni eklenmişti geçen 1.0.1'di bugün 1.0.2'yi gördüm ancak hala eksikler var. Ben GIF yükledim evet hızlı ve güzel yükleniyor fakat sorun şu ki; Yüklenen GIF ters görünüyor. Herhangi bir ayar seçenek yok, otomatik yükleniyor. Her şey otomatik ama yön vs seçimi yok. Dolayısı ile ters çıkıyor herhalde güncelleme ile düzeltilir. Fotoğraf yükledim kendim manuel düzenleyerek ters ve yön değişimi yapınca ekrana düz şekilde çıkıyor
Bir diğer sorun ise kullanım kılavuz kartında 144 Max kare frame yüklenebilir diyor ama programda sadece 16 kare yüklüyor ters de olsa çok kısa sürüyor GIF. Sanırım güncelleme beklemek şart.
Tuş atama, değiştirme kısmı ve makro henüz yapılmamış. Yakında diye bir uyarı çıkıyor.
Klavye default olarak 125 Hz olarak açılıyor, programda oradan 1000 Hz seçin, kaydediyor.
Renk seçimlerinde bazı buglar var, biraz problemli ama istediğim rengi seçebildim. Efektler vs hem programdan hem de klavye ekrandan ayarlanabiliyor, hazır renk ve efektler seçilebiliyor. Ancak programda tuş başına renk seçimi çalışmıyor. Tuşları görmüyor. Sanırım güncelleme ile düzelir.
Klavye %60 gibi şarj ile geldi ve kablo ile kullanımda şarj oluyor yavaş yavaş gösterge anlık ne kadar olduğunu yüzdesel olarak gösteriyor. Şarj olurken FN tuşu sabit kırmızı yanıyor. Dolunca normal rengine dönüyor.
Klavyenin switchleri yağlanmış Switch, alttan görülmüyor fakat histen anlaşılıyor. Tahmini olarak 45-50G arası bir şey olabilir sertliği ama aktivasyona daha kısa mesafeli, 1.8 olabilir hızlı tepkisi güzel Switch. Üzerinde Hawk yazısı var. Artık Gateron mu veya Outemu mu bilmiyorum ama Gateron'a benziyor. Direkt linear Switch.
Kasası genel olarak güzel üst kısım plastik kaplama ama iç kısım metal sanırım özelliklerinde metal kasa diyor. Alt kısımda plastik ve köşelerde kaydırmazlar var. 2 kademe yükseltme seçeneği var.
Kablosu örgü kablo ve istediğiniz kabloyu takabilirsiniz giriş düz. Yanında da kablolu 2.4 ve Bluetooth geçmek için tuşu var.
Tuşlar Türkçe yapıştırma vs. değil, sonradan ekleme yok. Ekran menüsünde de Türkçe seçeneği var.
Ses kadranı mevcut. 2 kullanımı var; biri ekran kontrolü ve ayarları yapmak ya da FN+knoba 3 sn basınca mod değiştirip ses kısma ve arttırma ya da basınca mute özelliği aktif oluyor. Böylece sabit kalıyor, siz tekrar aynı komutla kontrollere geçiyorsunuz. Komutu girerken tarih saat şarj gösterge ekranı ya da GIF ekranı hangisinde bırakırsanız ses kullanımı aktif iken o ekran kalıyor.
Programın eksikleri var ve bazı şeyler için beklemek gerekecek makro ve tuş atamaları henüz yok. Bunları belirtmek isterim. Tuş başına RGB çalışmıyor şu an.
Son yorumlara gelirsek;
Kim almalı dersem, Türkçe düzen isteyen ve özellikle tuşlar ışık geçirsin gece oynarken rahat göreyim derseniz tam size göre. Sesi güzel genel malzeme kalitesi güzel. Üstte belirttiğim eksikler sizin için çok önemli değilse direk alabilirsiniz. Tuş basım hissiyatı güzel hassasiyet güzel. Rapid triggerv. S aramayan kişiler için ideal yazılımcı programcı normal oyuncular için ideal. Şahsen benim beklentimi karşıladı. Programdaki eksikler giderilir ve düzeltilirse gayet sorunsuz olacaktır. Umarım uzun ömürlü olur. Fotoğraflarda ekledim, ben normalde bu kadar hassas switchleri sevmiyorum. Bende Glorious fox heavy yağlı Switch'ler var, 55G 2mm aktivasyon ve 65G geri dönüş olan ben onlarla çok rahat yazıyorum yazım yanlışım büyük ölçüde azalıyor. Onları denemek için taktım sorunsuz çalışıyor aydınlatmaları bir tık daha iyi.
Bir de elimde Razer'in Phantom keycapleri ile fotoğraf ekledim. Siyah temalı sütlü ışık yokken hiçbir şey görünmüyor düz siyah ışık varken karakterler görünüyor. 2 tuşta gösterdim altı da sütlü görünüm ama Dark sütlü. Tek handikapı eğimli durursanız zor okunuyor üstten biraz yakın tutunca net görünüyor. Onu da ekledim.
Artılar.
- Hot swap 3-5 pin.
- Güzel yağlanmış hassas Switch'ler.
- Kasa malzemesi kaliteli.
- Türkçe tuşlar Türkçe ekran menüsü.
- Işık geçiren tuşlar. Gece karanlıkta çok rahat görünüm.
Eksiler.
- Abs tuş takımı parlayabilen bir yapısı var. (umarım silinmez)
- Programında çok eksikler var ve bazı buglar. GIF'ler ters yükleniyor. Vs üstte belirttiğim tuş atama ve makro henüz yok gelecek.
Ses testi Razer Seiren V3 mini ile direk default hali ile alınmıştır Windows ses kaydedici ile kaydedilmiştir.
Polling rate test sonuçları.
Kablosuz.
Kablolu.
Dosya Ekleri
Son düzenleyen: Moderatör: