Bu o performansi veriyorsa zaten 5070 laptoptan fazla fiyata satabilirler ilk etapta. Yani her turlu beklemeye değmez. Aliyorsunuz xx60 veya xx5050 serisi GPU laptop keyfinize bakiyorsunuz. Gerek yok bence daha ust modele cunku sistemin gücu arttikca isinma ve diger seylerde artiyor hem bozuldugu zaman garanti biterse uzulursunuz bayağı bir. Şahsen bu yuzden XX50 ustu hiç laptop alma taraftari degilim. Sadece RTX 3060 ASUS TUF kullanmistim o da hayal kirikligiydi. Daha ust seviye alacaksaniz zaten zenginsiniz demektir o halde RTX 5090 laptop falan alın iş makinesi diye geciyor bunlar MSI Titan falan guzeller.

Laptobu sadece istedigim yerde kullanabiliyorum diye seviyorum fakat sanirim guzel bir masaustu toplayacagim durumlari duzeltirsem bilemiyorum cok kararsiz bir insanim.