Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.685
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.293
Merhaba, sonunda telefonumu elime aldım. iOS 27 beta şu an nasıl? Isınma, kasma, donma vb. sorunlar oluyor mu; iOS 26'dan geçmeye değecek bir fark var mı?
Zaten sürümün amacı stabilite. Kesinlikle iOS 26'nın son sürümünden daha stabil.
Elma ısıran
Üstün
Beta sürümü tavsiye etmiyorum. Geliştirici değilsin, son kullanıcısın. Macera aramaya gerek yok. Beta sürümler buglar ve riskler barındırır. Veri kaybı yaşarsan bile bu Apple'ın suçu olmaz.
Developer Beta 2 ile daha guzel oldu.
Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.
Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.
Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
Mustckmk
Çalışkan
- Katılım
- 4 Nisan 2026
- Mesajlar
- 66
- Beğeniler
- 22
Merhaba, sonunda telefonumu elime aldım. iOS 27 beta şu an nasıl? Isınma, kasma, donma vb. sorunlar oluyor mu; iOS 26'dan geçmeye değecek bir fark var mı?
iPhone SE ve iPhone Air cihazlarımda kullanıyorum dün gece gelen güncellemeden sonra belli başlı hatalar düzeltilmiş çok daha stabil ve kullanılabilir diyebilirim ancak ara sıra klavye buglari oluyor Air'de SE 2'nin çok stabil çalıştığını söyleyebilirim ama son olarak Geekbench skorları da yükseliyor cihazların bence bu güncellemeyi yapabilirsin yapman şart değil ama bence yap.
YASEDEM
Deneyimli
Hocam cihaz 14 Pro Max.Developer Beta 2 ile daha guzel oldu.
Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.
Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
Yedek alip gecebilirsin bence.
Mustckmk
Çalışkan
- Katılım
- 4 Nisan 2026
- Mesajlar
- 66
- Beğeniler
- 22
Hocam yapın gitsin pişman olmazsınız kesinlikle