YASEDEM

Deneyimli
Katılım
15 Ağustos 2025
Mesajlar
840
Makaleler
1
Çözümler
8
Beğeniler
677
Yer
New York
Merhaba, sonunda telefonumu elime aldım. iOS 27 Beta şu an nasıl? Isınma, kasma, donma vb. sorunlar oluyor mu; iOS 26'dan geçmeye değecek bir fark var mı?
 
Developer Beta 2 ile daha guzel oldu.

Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.

Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
 
Merhaba, sonunda telefonumu elime aldım. iOS 27 beta şu an nasıl? Isınma, kasma, donma vb. sorunlar oluyor mu; iOS 26'dan geçmeye değecek bir fark var mı?

iPhone SE ve iPhone Air cihazlarımda kullanıyorum dün gece gelen güncellemeden sonra belli başlı hatalar düzeltilmiş çok daha stabil ve kullanılabilir diyebilirim ancak ara sıra klavye buglari oluyor Air'de SE 2'nin çok stabil çalıştığını söyleyebilirim ama son olarak Geekbench skorları da yükseliyor cihazların bence bu güncellemeyi yapabilirsin yapman şart değil ama bence yap.
 
Developer Beta 2 ile daha guzel oldu.

Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.

Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
Hocam cihaz 14 Pro Max.
 
iPhone SE ve iPhone Air cihazlarımda kullanıyorum dün gece gelen güncellemeden sonra belli başlı hatalar düzeltilmiş çok daha stabil ve kullanılabilir diyebilirim ancak ara sıra klavye buglari oluyor Air'de SE 2'nin çok stabil çalıştığını söyleyebilirim ama son olarak Geekbench skorları da yükseliyor cihazların bence bu güncellemeyi yapabilirsin yapman şart değil ama bence yap.
SE 2'mi? Özellikle onu merak ediyorum. 2-3 youtube videosu yapıldı ama uzun kullanımla ilgili hep güncel telefon videoları var.
 
SE 2'mi? Özellikle onu merak ediyorum. 2-3 YouTube videosu yapıldı ama uzun kullanımla ilgili hep güncel telefon videoları var.

Evet ikinci nesil AirDrop dışında pek performans artışı gördügümü söyleyemem ama iOS 26'ya göre çok da stabil ve daha az hata var tabii ki de bahsedilen yapay zekâ özellikleri falan hiçbir şeyi yok daha çok sistem stabilitesi üzerine ve bence şimdilik başarılı gözüküyor.