YASEDEM

Deneyimli
Katılım
15 Ağustos 2025
Mesajlar
840
Makaleler
1
Çözümler
8
Beğeniler
677
Yer
New York
Merhaba, sonunda telefonumu elime aldım. iOS 27 Beta şu an nasıl? Isınma, kasma, donma vb. sorunlar oluyor mu; iOS 26'dan geçmeye değecek bir fark var mı?
 
Beta sürümü tavsiye etmiyorum. Geliştirici değilsin, son kullanıcısın. Macera aramaya gerek yok. Beta sürümler buglar ve riskler barındırır. Veri kaybı yaşarsan bile bu Apple'ın suçu olmaz.
 
Developer Beta 2 ile daha guzel oldu.

Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.

Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
 
Merhaba, sonunda telefonumu elime aldım. iOS 27 beta şu an nasıl? Isınma, kasma, donma vb. sorunlar oluyor mu; iOS 26'dan geçmeye değecek bir fark var mı?

iPhone SE ve iPhone Air cihazlarımda kullanıyorum dün gece gelen güncellemeden sonra belli başlı hatalar düzeltilmiş çok daha stabil ve kullanılabilir diyebilirim ancak ara sıra klavye buglari oluyor Air'de SE 2'nin çok stabil çalıştığını söyleyebilirim ama son olarak Geekbench skorları da yükseliyor cihazların bence bu güncellemeyi yapabilirsin yapman şart değil ama bence yap.
 
Developer Beta 2 ile daha guzel oldu.

Beta 1'de Safari'de kullanimi etkileyen buyuk bir problem vardi ancak duzeltildi. Yeni Siri AI gayet guzel ve stabilitesi iOS 26 betasina gore daha iyi.

Ancak telefonu yeni aldiysaniz degmez, en az public beta'yi beklemenizi tavsiye ederim. Ancak guven verici bir beta.
Hocam cihaz 14 Pro Max.