iPhone 17 vs Air

Asily

Üstün
Katılım
1 Nisan 2024
Mesajlar
3.625
Makaleler
9
Çözümler
10
Beğeniler
1.894
Yer
Karabük
İkisi de aynı bütçe bandında, hangisi daha tercih edilebilir? Nedenleriyle yazarsanız çok daha iyi olur.
 
17. Çünkü daha büyük bataryaya sahip. Ayrıca tasarım olarak da ben ucubeyim diye bağırmıyor Air gibi.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Batarya kapasitesi, tasarımı, ve tek sensör sebebiyle Air bakmazdım.
Amerika'da 900-1.000 dolara giden cihaz burda 85 bin, almayın.
 
Air tarihte çıkmış en balon Iphone olabilir ya. Eline aldığında bile hissediyorsun kalitesizliği. Abi 70 bin liralık telefonda geniş açı kamera olmaz mı ya şaka mı?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…