Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.021
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.557
17. Çünkü daha büyük bataryaya sahip. Ayrıca tasarım olarak da ben ucubeyim diye bağırmıyor Air gibi.
Son düzenleyen: Moderatör:
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.206
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 6.504
Batarya kapasitesi, tasarımı, ve tek sensör sebebiyle Air bakmazdım.
Amerika'da 900-1.000 dolara giden cihaz burda 85 bin, almayın.
Amerika'da 900-1.000 dolara giden cihaz burda 85 bin, almayın.
Surface Area
Üstün
- Katılım
- 31 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.889
- Makaleler
- 3
- Beğeniler
- 3.204
Ben olsam düz 17 alırdım, çünkü Stereo hoparlör var
.
Margot Robbie
Başarılı
- Katılım
- 12 Haziran 2024
- Mesajlar
- 106
- Beğeniler
- 36
Air tarihte çıkmış en balon Iphone olabilir ya. Eline aldığında bile hissediyorsun kalitesizliği. Abi 70 bin liralık telefonda geniş açı kamera olmaz mı ya şaka mı?
ExellionTR
Üstün
- Katılım
- 1 Kasım 2024
- Mesajlar
- 1.299
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 1.205
17 tabii ki.
Benzer konular
- Mesaj
- 8
- Görüntüleme
- 242