Galatasaray

Uzman
Katılım
27 Kasım 2024
Mesajlar
54
Çözümler
2
Beğeniler
11
Kısacası şu şekilde soruyorum: Yeni bir iPhone aldığımızda eski iPhone'un yanına koyunca "Cihaz aktar" seçeneği çıkıyor ve uygulama sırasına kadar aktarıyor ya, onu iTunes üzerinden yapabilir miyim?

Eski cihazımı elden satacağım için yeni cihazı alırken yan yana olamayacaklar. Cihazı sattıktan sonra yeni telefon alacağım.
 
Eski cihazı bilgisayarda ITunes'e yedekleyin, yeni iPhone cihazı kurulum yaparken, uygulamalarım ve verilerim ekranı gelecektir, bu kısım geldiği zaman PC'den yükle kısmını seç, telefonu bilgisayara bağla, iTunes açıp yedeklemeyi geri yükleyi seçtiğin zaman, eski iPhone cihazı yeniye aktarmış olursun.
 
Eski cihazı bilgisayarda ITunes'e yedekleyin, yeni iPhone cihazı kurulum yaparken, uygulamalarım ve verilerim ekranı gelecektir, bu kısım geldiği zaman PC'den yükle kısmını seç, telefonu bilgisayara bağla, iTunes açıp yedeklemeyi geri yükleyi seçtiğin zaman, eski iPhone cihazı yeniye aktarmış olursun.

Dostum iTunes Full yedeği için şifreli yedeklemen gerekiyor dedi yapay zekâ böyle mi yapmam gerek. Sizin dediğinizden anladığım şu;

Eski cihazı iTunes üzerinden bilgisayara yedekle.
Yeni cihazı bilgisayara bağlayıp açıp kuruluma başlarken bana soru soracak uygulama ve verilerim ekranı şeklinde tam bu sırada mı bilgisayardan yükle demem gerekiyor? yoksa cihazı komple kurduktan sonra mı cihazı bağlayıp yedeklemem lazım?