Galatasaray

Uzman
Katılım
27 Kasım 2024
Mesajlar
57
Çözümler
2
Beğeniler
11
Kısacası şu şekilde soruyorum: Yeni bir iPhone aldığımızda eski iPhone'un yanına koyunca "Cihaz aktar" seçeneği çıkıyor ve uygulama sırasına kadar aktarıyor ya, onu iTunes üzerinden yapabilir miyim?

Eski cihazımı elden satacağım için yeni cihazı alırken yan yana olamayacaklar. Cihazı sattıktan sonra yeni telefon alacağım.
 
Eski cihazı bilgisayarda ITunes'e yedekleyin, yeni iPhone cihazı kurulum yaparken, uygulamalarım ve verilerim ekranı gelecektir, bu kısım geldiği zaman PC'den yükle kısmını seç, telefonu bilgisayara bağla, iTunes açıp yedeklemeyi geri yükleyi seçtiğin zaman, eski iPhone cihazı yeniye aktarmış olursun.
 
Eski cihazı bilgisayarda ITunes'e yedekleyin, yeni iPhone cihazı kurulum yaparken, uygulamalarım ve verilerim ekranı gelecektir, bu kısım geldiği zaman PC'den yükle kısmını seç, telefonu bilgisayara bağla, iTunes açıp yedeklemeyi geri yükleyi seçtiğin zaman, eski iPhone cihazı yeniye aktarmış olursun.

Dostum iTunes Full yedeği için şifreli yedeklemen gerekiyor dedi yapay zekâ böyle mi yapmam gerek. Sizin dediğinizden anladığım şu;

Eski cihazı iTunes üzerinden bilgisayara yedekle.
Yeni cihazı bilgisayara bağlayıp açıp kuruluma başlarken bana soru soracak uygulama ve verilerim ekranı şeklinde tam bu sırada mı bilgisayardan yükle demem gerekiyor? yoksa cihazı komple kurduktan sonra mı cihazı bağlayıp yedeklemem lazım?
 
Ygulama ve verilerim ekranı şeklinde tam bu sırada mı bilgisayardan yükle demem gerekiyor?

iPhone cihazı ITunes'e yedeklerken şifre muhabbeti ile karşılamadım, telefonu bilgisayara bağladınız zaman, telefon üzerinden seçenek çıkıyor, bu cihaza güven dediğin zaman bilgisayara bağlanıyor, verileri yedeklemesi kolay. Yeni cihazda ilk kurulum yaparken adım adım kurulum ekranı ve seçenekler geliyor, bu adımlar gayet basit, uygulamalarımı ve verilerimi PC'den yükle seçeneği geldiği zaman cihazı kablo ile bilgisayara bağlayacaksınız, iTunes üzerinde cihazı göreceksiniz zaten, yedeklerimi geri yükle dediğin zaman işlem başlayacak.
 
Kısacası şu şekilde soruyorum: Yeni bir iPhone aldığımızda eski iPhone'un yanına koyunca "Cihaz aktar" seçeneği çıkıyor ve uygulama sırasına kadar aktarıyor ya, onu iTunes üzerinden yapabilir miyim?

Eski cihazımı elden satacağım için yeni cihazı alırken yan yana olamayacaklar. Cihazı sattıktan sonra yeni telefon alacağım.
Evet yaparsınız, iTunes yerine Apple Aygıtlarım programını kullanmanız daha iyi olucaktır, bilgisayarınızın Windows sürümünü öğrenebilir miyim?
 
iPhone cihazı ITunes'e yedeklerken şifre muhabbeti ile karşılamadım, telefonu bilgisayara bağladınız zaman, telefon üzerinden seçenek çıkıyor, bu cihaza güven dediğin zaman bilgisayara bağlanıyor, verileri yedeklemesi kolay. Yeni cihazda ilk kurulum yaparken adım adım kurulum ekranı ve seçenekler geliyor, bu adımlar gayet basit, uygulamalarımı ve verilerimi PC'den yükle seçeneği geldiği zaman cihazı kablo ile bilgisayara bağlayacaksınız, iTunes üzerinde cihazı göreceksiniz zaten, yedeklerimi geri yükle dediğin zaman işlem başlayacak.

Bu işlemde tüm uygulamalar sırası, şifreler vs hepsi dahil mi oluyor.

Evet yaparsınız, iTunes yerine Apple Aygıtlarım programını kullanmanız daha iyi olacaktır, bilgisayarınızın Windows sürümünü öğrenebilir miyim?

Windows 10 kullanıyorum. Dediğiniz Apple aygıtlarım programı nedir?
 
Bu işlemde tüm uygulamalar sırası, şifreler vs hepsi dahil mi oluyor.

Telefon A dan Z ye yedekleniyor, tarif etmeyle teknik verilerle bir yere kadar, elinizdeki iPhone cihazı ITunes'e bağlayın yedekleyin, durumu daha net anlarsınız. Hatta bir bağlayıp ekran paylaşın, iTunes penceresini kotnrol edelim.
 

Resmi gördüm kaldırabilirsin, cihazı yedeklemişsin ne güzel, en alt kısımda renkli şemada fotoğraf, belge video vs hepsi var bak, cihazın içindeki her şey komple burada şu an, yeni cihazı aldığında, kurulumu adım adım sırasıyla takip ediyorsun, verilerimi PC'den geri yükle ya da aktar kısmı geri geldiği zaman kabloyu takıyorsun, ITunes'e bağlanıyorsun, ituenes sana soracak, hangi yedeklemeyi kullanalım diyerek, en son tarihli olanı seçeceksin, işlem bittiği zaman, duvar kâğıdına kadar her şey yeni cihaza geçmiş olacak. Bu arada görseli kaldır istersen, telefon nunumaran yanlış ellere geçmesin :rofl:
 
Resmi gördüm kaldırabilirsin, cihazı yedeklemişsin ne güzel, en alt kısımda renkli şemada fotoğraf, belge video vs hepsi var bak, cihazın içindeki her şey komple burada şu an, yeni cihazı aldığında, kurulumu adım adım sırasıyla takip ediyorsun, verilerimi PC'den geri yükle ya da aktar kısmı geri geldiği zaman kabloyu takıyorsun, ITunes'e bağlanıyorsun, ituenes sana soracak, hangi yedeklemeyi kullanalım diyerek, en son tarihli olanı seçeceksin, işlem bittiği zaman, duvar kâğıdına kadar her şey yeni cihaza geçmiş olacak. Bu arada görseli kaldır istersen, telefon nunumaran yanlış ellere geçmesin :rofl:

Bilgiler için teşekkür ederim. Fark etmedim kaldırdım. Evet ben de bunları biliyordum ama işte benim aklımdaki şüphe uygulama verileri ve sırası yeleri vs de geliyor mu :)