hocam altı üstü bi bida söküp camı kendine çekeceksin sonra geri yerine oturtacaksın. streslenmene gerek yok elinde kalacak bir şey değil. en azından cam yönünden içinin fotoğrafını atarsan soğutucuyu bi görelim
hocam altı üstü bi bida söküp camı kendine çekeceksin sonra geri yerine oturtacaksın. streslenmene gerek yok elinde kalacak bir şey değil. en azından cam yönünden içinin fotoğrafını atarsan soğutucuyu bi görelim