İşlemci her oyunda 100 derece oluyor

Açamıyorum ki hocam. Bir tornavida bulmam lazım. Bilen biriyle yapmam lazım.
hocam altı üstü bi bida söküp camı kendine çekeceksin sonra geri yerine oturtacaksın. streslenmene gerek yok elinde kalacak bir şey değil. en azından cam yönünden içinin fotoğrafını atarsan soğutucuyu bi görelim
 
Stok soğutucu.
 

Fifa'daki sıcaklığa bak şaka mısın sen ya?



100'e sabitlendi şimdi de.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…