hocam altı üstü bi bida söküp camı kendine çekeceksin sonra geri yerine oturtacaksın. streslenmene gerek yok elinde kalacak bir şey değil. en azından cam yönünden içinin fotoğrafını atarsan soğutucuyu bi görelimAçamıyorum ki hocam. Bir tornavida bulmam lazım. Bilen biriyle yapmam lazım.
Detaylar
Kim cevapladı?Stok soğutucu.hocam altı üstü bi bida söküp camı kendine çekeceksin sonra geri yerine oturtacaksın. streslenmene gerek yok elinde kalacak bir şey değil. en azından cam yönünden içinin fotoğrafını atarsan soğutucuyu bi görelim
yetersiz kalıyor olabilir, stok soğutucuda jelatin kalacağını düşünmüyorum ama yine de her riske karşı bi açılıp bakılması lazım
Halo
Becerikli
- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 259
- Beğeniler
- 123
Soğutucu almam dersen macun yenileEki Görüntüle 259628
Fifa'daki sıcaklığa bak şaka mısın sen ya?
Eki Görüntüle 259629
100'e sabitlendi şimdi de.
İkisini de yapmam lazım.
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
Çin'den toplu ürün alındığında vergiler ne kadar çıkar?
- Baby Driver
- Mesaj: 6
Yeni mesajlar
-
-
Linux oyunculuğu büyüyor! Açık kaynaklı Vulkan sürücüsü NVK’ye DLSS desteği geliyor!
- LeoTheLinuxEnthusiast6610
-
-