Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.189
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 106
- Beğeniler
- 8.427
Önceki konudan kasa kullandığınızı tahmin ediyorum. En son ne zaman bakımı yapıldı? İşlemci modeli nedir? Macunu kurumuş veya fanı yetersiz kalıyordur.
Montajınızda sorun var gibi. Macun pumpout sorunu da olabilir, bu şekilde kullanmayın. Hemen soğutucu montajını ve macunu kontrol edin hocam. Normal değil.
i5 13400F. O konudaki kasa hocam.Önceki konudan kasa kullandığınızı tahmin ediyorum. En son ne zaman bakımı yapıldı? İşlemci modeli nedir? Macunu kurumuş veya fanı yetersiz kalıyordur.
Hocam en acil geçici çözüm hangisi? Macun yenilemek dışında.Montajınızda sorun var gibi. Macun pumpout sorunu da olabilir, bu şekilde kullanmayın. Hemen soğutucu montajını ve macunu kontrol edin hocam. Normal değil.
- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.189
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 106
- Beğeniler
- 8.427
Geçici çözüm ile yola devam etmenizi önermem ama yine de cevaplayayım. Turbo Boost kapatmak cihazı bir nebze serinletebilir. (Genelde de serinletiyor.) Ama biraz da performansı kısacaktır.Hocam en acil geçici çözüm hangisi? Macun yenilemek dışında.
Hocam belki de birkaç gündür böyle kullanıyorum. 20 saat falan olmuştur.Geçici çözüm ile yola devam etmenizi önermem ama yine de cevaplayayım. Turbo Boost kapatmak cihazı bir nebze serinletebilir. (Genelde de serinletiyor.) Ama biraz da performansı kısacaktır.
Halo
Becerikli
- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 258
- Beğeniler
- 121
Stok fanmı varBaşta ağır oyunlarda öyle oluyor sanmıştım. FC 26'da bile 100 derece oldu. 7 yıllık NFS Heat'te bile oldu. Bu sorunu nasıl çözerim?
Bilmiyorum. Galiba var.
Halo
Becerikli
- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 258
- Beğeniler
- 121
Yiğenim stok fan beş para etmez ya sıvı soğutucu alıcaksın yada kule tipi
Nasıl anlarım stok olduğunu?Yiğenim stok fan beş para etmez ya sıvı soğutucu alıcaksın yada kule tipi