Halo
Becerikli
- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 258
- Beğeniler
- 121
Şu mu
Şu mu
Ya stok fan ise stok fan Intel'in o modelini soğutamaz, zaten sıvı soğutma var ise de pompa ölmüştür. Intel kullandığınız için sıvı soğutma öneriyorum ama iyi bir kule tipi de işinizi çözer, Assassin gibi.
kasanın içini aç geriden fotosunu yükle buraya
Kral kasam küçük sıvı soğutma sığar mı?Ya stok fan ise stok fan Intel'in o modelini soğutamaz, zaten sıvı soğutma var ise de pompa ölmüştür. Intel kullandığınız için sıvı soğutma öneriyorum ama iyi bir kule tipi de işinizi çözer, Assassin gibi.
kasanın içini aç geriden fotosunu yükle buraya
Her türlü tip soğutma var, sığar. Sen kasanın ismini söyle ya da modeline benzer bul internette. Ben sana öneriyim, taze taze araştırdım. Ben sıvı soğutma, ben de kendiminkini değiştireceğim.
Kasa küçük ise 240'lık sıvı soğutma ya da kule tipi, ama kule tipine gelince konu eni de önemli; kasanın kapağına veya cam çarpmasın diye.
Hocam bunlarla uğraşmadan düşürmenin yolu yok mu yazılımsal falan.Her türlü tip soğutma var, sığar. Sen kasanın ismini söyle ya da modeline benzer bul internette. Ben sana öneriyim, taze taze araştırdım. Ben sıvı soğutma, ben de kendiminkini değiştireceğim.
Kasa küçük ise 240'lık sıvı soğutma ya da kule tipi, ama kule tipine gelince konu eni de önemli; kasanın kapağına veya cam çarpmasın diye.
Anlamadım hocam. İnternetle alakası ne tam olarak?Termal macun ile sorunun varsa oyun oynamanı tavsiye etmem. Macun alıp yenilemelisin. Yazılım ile performansını düşürmek bir yere kadar sana yardımcı olur ama internet tarayıcından 3-5 sekme açıp bir de video izlemeye çalışırsan işlemci sıcaklığı çok yükselecektir.
İnternetle alakası yok. Bir program açtığında yoğun işlem yapmaya başladığın an işlemci ısınmaya başlayacak. İnternet tarayıcıları bunun için örnek verdim.Anlamadım hocam. İnternetle alakası ne tam olarak?
İnternetle alakası yok. Bir program açtığında yoğun işlem yapmaya başladığın an işlemci ısınmaya başlayacak. İnternet tarayıcıları bunun için örnek verdim.
Kral GTA V ve RDR2'de 75 derece üstüne çıkmıyor.O işlemciyi stok soğutucuyla kullanmak haramdır diyor bizim caminin hocası. Çek bir tane kule. Yazılımsal fix için güç planından maks. güç değerini %99 yap, ya da BIOS'dan turbo kapa. Saat hızları ve FPS bir nebze düşse de lakin dereceler üzmeyecektir.