Kingston Fury Beast ayarları nasıl?

Hocam sorun FCLK'da gibime geldi. Mavi ekranı verdiren tCL ve FCLK idi zannımca.

tRFCBsb 186da sorun yok şuanda 3 dakika oldu.
 
Hocam sorun FCLK'da gibime geldi. Mavi ekranı verdiren tCL ve FCLK idi zannımca.

tRFCBsb 186da sorun yok şuanda 3 dakika oldu.

Sorun CL28 olması. M-Die 1.5 civarına ancak 6200 CL28 açabilir. PMIC kilidi var sende. 1.435V ile 6200 CL30, 6400 CL32, 6000 CL28 ancak mümkün olabilir.
 

@ShadowLegion Siteye bir haller oldu yine, erişim sağlayamıyorum. Bellek OC pis iştir, aklına gelen her şeyi yapar. Temiz format atarsın %100 stabil ettikten sonra PBO, CO ve RAM ayarlarını. Kafan rahat eder.

@ShadowLegion RDSCL ve WRSCL 4-4 sorun çıkartmıyorsa tRCD ve tRP 36-36 dene. Eğer 36 problem olursa 37-37 dene, o muhtemelen geçecektir. Sonrasında Nitro 1-2-1 denersin, en son 2167 FCLK bakarsın. Uzun teste almak lazım en son.
 
@ShadowLegion Ethernet'e takılma, hatta kabloyu sök. Şu an için onlarla işimiz olmamalı. En son stabil ayarları BIOS'a kayıtlayıp Clear CMOS yapacaksın. Eğer Ethernet mevzusu düzelmezse Windows onarım komutları denenecek, LAN Driver güncellenecek ya da onarılacak vs. Bu tarz sorunlar olur, 2-3 defa BSOD yedin zaten. Boot etmediği de oldu.

Hata verdi hocam. 37-37 yapıyorum şimdi.

Buna da voltaj yetmiyor muhtemelen. 37-37 bırakırsan geçmesi lazım.
 
Tamam hocam. RAM üreticisi bunu neden sınırlar ki anlam veremedim. Bırak vereyim kardeşim ya..

Şanssızlık, denk gelebiliyor. Bu PMIC Lock mevzusuna dikkat etmen lazım. Boş yere konuyu uzattı bak yine. Diğer türlü 1.5 verebilsek direkt 6200 CL28 geçecekti. Ethernet falan hiç sorun olmayacaktı. Windows'u bozuyor stabil olmayan RAM. Geçici hafıza mantığında.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…