ShadowLegion
Üstün
- Katılım
- 3 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.765
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.099
Ethernet düzelttim hocam. UPS kapattım, komple power tuşuna basıp anakarttaki elektriği boşalttım ve düzeldi. Clear CMOS'a gerek kalacağını sanmam, Nitro ayarları patlatmazsa. 37-37'de error vermedi bu arada hocam. FCLK da patlayacak gibi, Nitro'dan ziyade.Şanssızlık, denk gelebiliyor. Bu PMIC Lock mevzusuna dikkat etmen lazım. Boş yere konuyu uzattı bak yine. Diğer türlü 1.5 verebilsek direkt 6200 CL28 geçecekti. Ethernet falan hiç sorun olmayacaktı. Windows'u bozuyor stabil olmayan RAM. Geçici hafıza mantığında.
PBO ayarlarını da kısa özet olarak +200 MHz, Curve Negative All Cores -20 ya da -25 çünkü 30'da PC resetliyordu hocam. Limits de motherboard olarak seçiyordum. İyi mi bunlar hocam?