Şanssızlık, denk gelebiliyor. Bu PMIC Lock mevzusuna dikkat etmen lazım. Boş yere konuyu uzattı bak yine. Diğer türlü 1.5 verebilsek direkt 6200 CL28 geçecekti. Ethernet falan hiç sorun olmayacaktı. Windows'u bozuyor stabil olmayan RAM. Geçici hafıza mantığında.
Ethernet düzelttim hocam. UPS kapattım, komple power tuşuna basıp anakarttaki elektriği boşalttım ve düzeldi. Clear CMOS'a gerek kalacağını sanmam, Nitro ayarları patlatmazsa. 37-37'de error vermedi bu arada hocam. FCLK da patlayacak gibi, Nitro'dan ziyade.

PBO ayarlarını da kısa özet olarak +200 MHz, Curve Negative All Cores -20 ya da -25 çünkü 30'da PC resetliyordu hocam. Limits de motherboard olarak seçiyordum. İyi mi bunlar hocam?
 
Ethernet düzelttim hocam. UPS kapattım, komple power tuşuna basıp anakarttaki elektriği boşalttım ve düzeldi. Clear CMOS'a gerek kalacağını sanmam, Nitro ayarları patlatmazsa. 37-37'de error vermedi bu arada hocam. FCLK da patlayacak gibi, Nitro'dan ziyade.

PBO ayarlarını da kısa özet olarak +200 MHz, Curve Negative All Cores -20 ya da -25 çünkü 30'da PC resetliyordu hocam. Limits de motherboard olarak seçiyordum. İyi mi bunlar hocam?

Bakacağız ona en son, az sabır lazım. Önce RAM testi geçmeli. FCLK'dan ziyade o şimdi 2067 MHz kalsın. İlk etapta 1-2-1 Nitro dene. 1.25 VSOC hatasızsa 1.2 VSOC şansını dene.

Ethernet düzelttim hocam. UPS kapattım, komple power tuşuna basıp anakarttaki elektriği boşalttım ve düzeldi. Clear CMOS'a gerek kalacağını sanmam, Nitro ayarları patlatmazsa. 37-37'de error vermedi bu arada hocam. FCLK da patlayacak gibi, Nitro'dan ziyade.

PBO ayarlarını da kısa özet olarak +200 MHz, Curve Negative All Cores -20 ya da -25 çünkü 30'da PC resetliyordu hocam. Limits de motherboard olarak seçiyordum. İyi mi bunlar hocam?

Bu şekilde dene, 1-2-1 Nitro. Sende tRAS 80 bırakalım. Low tRAS Frametime bozabiliyor M'de.

1782675805900.webp


@ShadowLegion 1-2-1 testi geçerse VSOC 1.2 ile şansını dene. O da testi geçerse 2167 MHz.

1782675887800.webp
 
Bakacağız ona en son, az sabır lazım. Önce RAM testi geçmeli. FCLK'dan ziyade o şimdi 2067 MHz kalsın. İlk etapta 1-2-1 Nitro dene. 1.25 VSOC hatasızsa 1.2 VSOC şansını dene.



Bu şekilde dene, 1-2-1 Nitro. Sende tRAS 80 bırakalım. Low tRAS Frametime bozabiliyor M'de.

Eki Görüntüle 261413

@ShadowLegion 1-2-1 testi geçerse VSOC 1.2 ile şansını dene. O da testi geçerse 2167 MHz.

Eki Görüntüle 261414
image.webp



image.webp


@Ayhan Dönmez hocam VSOC düşürmeye gerek var mı? Yani böyle kalsa zararı ne olur?
 
FCLK bozabiliyor, düşmeye gerek olabilir. Önce 1-2-1 Nitro geçtiğinden emin ol. Sonrasında 1.2 denersin, hata verecekse çok bekletmez. Sonra uzun teste almak lazım.
1-2-1 Nitro geçecek gibi hocam, hata vermedi. 1.2'den geçmezse eğer, tekrar 1.25'e döndürüp FCLK 2167 deneyim, değil mi?
 
1-2-1 Nitro geçecek gibi hocam, hata vermedi. 1.2'den geçmezse eğer, tekrar 1.25'e döndürüp FCLK 2167 deneyim, değil mi?

Evet. Adım adım bak yoksa arap saçına döner.

Gear kapatsan da muhtemelen hata verecek, M-Die çok affetmiyor. Yüksek voltaj talep eder A-Die'a göre. Zaten 35-37 kalıyor tPHY. Onun yerine Gear açık 36-36 ve timing sıkmak daha mantıklı. @ShadowLegion