theodore bagwell
Başarılı
İyi sosyaller.
Normalde dual boot yaparak kuruyordum Linux'u fakat böyle her seferinde bir şekilde tekrar Windows'a dönüyorum elimde olduğu için. Bu sefer de sistemi full Linux'a geçirmeyi düşündüm. Ara sıra arkadaşlarla oyun falan girmek için KVM ile Windows makine kurarım diye düşündüm Linux'ta. Fakat böyle yapınca herhangi bir input lag veya gecikme oluyor mu, bilmiyorum.
AI'e sorduğum zaman olmadığını söylüyor. Bu konuda tecrübesi olanlar cevaplayabilir mi lütfen?
Normalde dual boot yaparak kuruyordum Linux'u fakat böyle her seferinde bir şekilde tekrar Windows'a dönüyorum elimde olduğu için. Bu sefer de sistemi full Linux'a geçirmeyi düşündüm. Ara sıra arkadaşlarla oyun falan girmek için KVM ile Windows makine kurarım diye düşündüm Linux'ta. Fakat böyle yapınca herhangi bir input lag veya gecikme oluyor mu, bilmiyorum.
AI'e sorduğum zaman olmadığını söylüyor. Bu konuda tecrübesi olanlar cevaplayabilir mi lütfen?