2018'de Kocaeli'nden birisiyle tanışmıştım (ben o sıra İzmir'deydim). Bayağı anlaştık, kaynaştık. Geceleri beraber DuoQ veya başka arkadaşlarla Flex atıyorduk. Arada canımız sıkılınca farklı oyunlar oynuyorduk. Hatta kendisinie Garry's Mod ile tanıştırmıştım, bayağı sevmişti. 2019'da LoL oynamayı bırakınca bir süre daha konuşmaya devam ettik WhatsApp'tan ve Instagram'dan. Sonrasında iş ve okul derken bayağı bir süre görüşemedik ama geçenlerde bir hal hatır sorduk birbirimize.