D4C
Başarılı
- Katılım
- 20 Mart 2025
- Mesajlar
- 1.006
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 839
Saber 5V1 atabilecek Hero değil. Takım çürükse yapacak bir şey yok.
Son düzenleyen: Moderatör:
Epik öyle ahım şahım bir rank değil, epik rankına %98 winrate ile miya spamlayarak çıkmıştımÖncelikle maviden hemen rede gitmeyi bırak , yanlardaki orman yaratıklarını da kes. Botu ilk item olarak tamamlama. Oyunun erken dakikalarında ulti kullanmadan yalnızca rakip midi alabilirsin. Daha çok önceliğin tekleyebileceklerin olsun eğer geri kaldıysan kazanan bir koridor seç ve onun killini çalmaya çalış. Mümkünse de (eğer epiksen) benim maçıma gelme , iyi oyunlar.
Epik öyle ahım şahım bir rank değil, epik rankına %98 winrate ile miya spamlayarak çıkmıştım1 hafta mı ne sürmüştü arka arkaya 30 maç falan kazanıyordum.
Rank kasmak için Miya öneriyorum çünkü Saber 5V1 atılacak bir çar değil. Miya öyle ama. Botsuz kritik Build var kendim kullandığım, onu kasıp ilham açtığınız zaman karşı takımı komple silebilirsiniz. Ya da backdoor atıp oyunu bitirirsiniz. Buildleri atayım isterseniz Gold laneye geçin deneyin kafanıza göre, Miya son gelen bufftan sonra aşırı güçlü bir durumda.
İngilizce olarak verebileceğim Mobile legends bende yüklü değil, ancak sana şu buildi vereyim ben.Olur kardeşim bekliyorum. Ama yanında da ne yapmam ve ne yapmamam gerekenleri de söyleyiver; amblemleri de söyler misin?
@avkila.tech Bekliyorum dostum.
İngilizce olarak verebileceğim Mobile Legends bende yüklü değil, ancak sana şu Build'i vereyim ben.
Emblem olarak tabii ki nişancı emblemi. Bende seviye 60.
Güncel olarak her türlü rakibe karşı en güçlü Build
Corrosion Scythe > Golden staff > Demon Hunter Sword > Malefic Gun > Sky piercer > Blade of Despair
Bu Build sana hem tanklık kazandırıyor hem de saçma güzel bir can çalması var. Tereyağı gibi eriyorlar.
Kırılgan çarlara karşı tek spell ile komple haritadan silmek için
Haas pençeleri > Windtalker >Sky piercer > Berserkers Fury > Maleefic gun veya malefic roar > Blade of Despair
Son olarak eğer aşırı tekleyen çarlar var ise Rose Gold meteor
Oyun stiline denk gelecek olursak teamfightta herkes birbirine dalar iken bir yandan fırlayıp ilham açıp herkesi yok edeceksin. Laning aşamasında iken ilk yetenek olarak W açıp uzaktan uzaktan güzel hasarlar vuracaksın.
Miya birçok karakteri LV1'de alıyor ilham ile. Ancak karşısı intikam basar ise oto atakların seni eritir. O yüzden dikkatli olmak lazım.
Bot almana gerek yok, karakter zaten bu itemler ile gayet hızlı oluyor.
Miya iki kisiyi birden kesebiliyor ilham ile.Peki tek koridorda 1V2 oynuyorsam ne yapmalıyım? Desteğe gelmiyorlar.
Miya iki kisiyi birden kesebiliyor ilham ile.
Eger ki cok zorlayan bir lane ise W ile durtup farm kasin. Kulenizin altina geldiklerinde son minyonu bekletin olmesinden hemen once W atin sabitlensinler 2 kule hiti yedirin. Veya kulenin altinda size saldirmaya calissinlar W ile sabitleyin ultiniz ile geri saklanin.
ADC aşırı geride dusuk can Support onde yuksek can ise Support'u sabitleyin, caliya girin calinin en ucundan ulti acip ADC'nin dibine girip ilham basip ADC'yi tekleyin.
Kulenin oralarda durmanız lazım. Franco'nun hookunu dodgelamak için ise sürekli yukarı aşağı uzun çizgiler halinde hareket edin, zaten bir çok franco oyuncusu bas çek yapıyor. bas çek de sizin gideceiğniz yere değil olduğunuz yere atıyor. zaten hook gelene kadar siz de yer değiştirmiş oluyorsunuz.Hayır erken oyundan bahsediyorum. Hanabi ve Franco var karşımda ama bizim destek midde diyelim...
Miya bozuk bir karakter. Warrior rankından Legend'a %97 winrate ile çıkmıştım 70 maçta falan.MLBB sıkıntılı oyun, Saber ise güçsüz bir karakter, oynanış mekaniği ve stratejisi basit karakterden ziyade meta karakterleri oyna.
Suikastçi oynayamıyorsan fazla zorlama.
Oyun rework yiyince silmiştim, şimdi yine
Alpha, Ruby, İrithel falan oynasam mistiğe rahat kasarım ama oyunun oynanışı saçma ve hızlı geliyor.
Strateji ve takım oyunu için Wild Rift oynuyorum ama yerel sunucu sıkıntı, oyunun da eşleştirme sistemi rezil olunca sarmıyor.![]()