Merhaba, RAR dosyasını ben de indirdim ve içeriğini kontrol ettim. Klasörde kurmanız gereken yazılımı, modeminizin versiyon numarasını kontrol ederek bulmalısınız. Klasörde versiyon numaraları isimlendirilmiş zaten.
Evet, yazılım sürümünüz 11.05. Öncelikle bir değişiklik yapmadan mutlaka modemin güncel halinin yedeğini alın. Bir problem olursa geri dönebilin diye. Daha sonra indirdiğiniz RAR dosyasındaki numara son hanesi büyük olan yazılımı deneyebilirsiniz. Sanırım "9" olarak görünüyor.
Evet, yazılım sürümünüz 11.05. öncelikle bir değişiklik yapmadan mutlaka modemin güncel halinin yedeğini alın. Bir problem olursa geri dönebilin diye. Daha sonra indirdiğiniz RAR dosyasındaki numara son hanesi büyük olan yazılımı deneyebilirsiniz. Sanırım "9" olarak görünüyor.
Merhaba, genelde modemler kendilerini otomatik günceller. Ama ayarı kapalıysa veya güncelleme sunucusunda bir sıkıntı varsa manuel olarak güncelleyebilirsiniz.